netbutik med billige dvd'er..?

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

netbutik med billige dvd'er..?

Indlæg af chreddy1 »

nogen der ved om der findes sådan en..? for var inde i Bog & DVD i Århus, og der var røv billige dvd'er.. omkring 40-50 kr for film der ikk er nye (dog var der oss nogen til 80-100).. men ku jo være fedt hvis der var en netbutik med dvd'er i samme prisleje.. :)

på forhånd tak :)..
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

www.dvdoo.dk plejer at have gode priser, syntes jeg.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ok.. kender den godt.. har handlet der før.. første gang (og sidste) gang jeg handlede der var da LotR blev sat ned til 99 kr :).. men de har nogle oaky priser :)..

det ku forresten være en go ide at skrive hvilke sider jeg kender :P..
som sagt kender jeg www.dvdoo.dk, og så oss http://dk.cd-wow.com og www.moviezoo.dk ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

http://www.home.no/qrazyleg/service/chartdk/dvd/

Jeg lavede for noget tid siden denne liste over de butikker jeg besøger oftest. Dog glemte jeg et par sider, herunder http://www.hmv.co.uk og http://www.ebay.co.uk - jeg vil skyde på jeg ofte vælger mellem 15-20 butikker... Jeg vil godt se om jeg kan huske at lave en længere liste en af de kommende dage.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ok, det er jo helt perfekt.. den liste må jeg da bare se :D.. tak Qleg ;)..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

jeg kan godt lide at I begge er så fine, at ingen af jer skriver cdon.com

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er fordi vi gemte noget til dig... :wink:

Ej, jeg skrev den ikke på da jeg ikke handler der mere. Så skal det i hvert fald være billigere end resten af butikkerne og være noget meget specifikt. Har haft problemer med levering fra dem en gang... Og det tog en evighed (næsten) at få pengene tilbage.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

sjovt nok havde jeg det problem med cd-wow første gang jeg bestilte. Der gik 3 år før jeg igen bestilte derfra. Til gengæld har jeg aldrig haft problemer med cdon.com

Der er garanteret også nogle, der har haft problemer med play.com
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

jeg har så ALDRIG købt fra www.cdon.com .. derfor skrev jeg den ikk ;)..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nu er www.cd-wow.dk jo også blevet lukket pga mistanke om ulovlig parallelimport.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

ja sikke noget. Men det er det bedste der er sket for os enkeltpersoner indenfor den branche i lang tid.

Da man ulovliggjorde parallelimporten faldt priserne på udenlandske skiver. Det skal man da ikke klage over.

...
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Mikkel, i know.. men de har genåbnet den danske side på http://dk.cd-wow.com :)..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

CD-WOW har haft de mistanker på sig i en del år efterhånden. Faktisk er de en del kritiske med hvilke danske titler de vil have hjem, da de kun vil have de titler de kan sælge markant billigere end i danske forretninger.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kommer lidt an på hvad man søger, men er faktisk blevet positivt overrasket over amazon.co.uk - når man så skal til london og besøge venner, er det pænt meget billigere end det meste andet :]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Amazon er guld værd. Har i flere år efterhånden brugt både com, de, co.uk, co.jp til film, musik, bøger, replicas, etc.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Er jeg blevet blind på min gamle dage, eller kan man ikke få Lion King på DVD billigt nogen steder?

Synes virkeligt jeg har ledt, og den er URIMELIG dyr af sin alder at være...

Hjælp :/
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Disney DVD er altid ret dyre.. Så skal det lige være fordi de har et tilbud på dem...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Lion King er hamrende dyr at få fat på. Den er meget efterspurgt og er på nuværende tidspunkt OOP.

Hvis du alligevel skulle bestemme dig for at investere i den så få fat i den amerikanske The Lion King (Disney Special Platinum Edition Collector's Gift Set) :p Den er sygt nice. Dog er prisen faldet på den i USA, så der kan være penge at spare også hvis den skulle blive taget i tolden. Jeg har set den til lidt over 1500 kr fra ny i Europa, og kun omkring 280 kr. i USA.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Købte den brugt for nogle år siden, tror jeg gav 70 kr for den danske double dvd. Kunne jo være en mulighed at prøve.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:Lion King er hamrende dyr at få fat på. Den er meget efterspurgt og er på nuværende tidspunkt OOP.

Hvis du alligevel skulle bestemme dig for at investere i den så få fat i den amerikanske The Lion King (Disney Special Platinum Edition Collector's Gift Set) :p Den er sygt nice. Dog er prisen faldet på den i USA, så der kan være penge at spare også hvis den skulle blive taget i tolden. Jeg har set den til lidt over 1500 kr fra ny i Europa, og kun omkring 280 kr. i USA.
I min verden burde sådan en dvd gå for omkring £ 4 på amazon.co.uk endda i en speciel edi. 2 disc. Så jeg er bare meget forundret, især da jeg lige faldt over Gladiator (3 Disc Extended Special Edition) [2000] til £ 5.

Nyere, federe, større og dyrere film i en bedre udgave... Hmm?

PS. ville være lidt vildt at købe en film som Lion King i en sådan kvalitet - eller er det bare mig? - Kun en film til damen jo :P, hun er ligeglad om de så er brændt... Det går mig bare på, at have brændte film på hylden!!!
Besvar