Jo det er endelig rigtigt, sory, tænkte jeg ikke lige over..DjMail skrev:Har thepiratebay ikke deres eget pirat parti ? er det ikke at ytrer sine holdninger offentligt ?
DjMail skrev: Nej jeg arbejder ikke for APG og som du nok ville vide, hvis du havde været her lidt længere, så er jeg ikke stor fan af req. area og dette skyldes måske mig forholdsvis massive indkøb af musik via div. lovlige mp3 shops.
Ja men det har jeg ikke, Har været har siden Januar..
Men ikke fordi jeg ikke kan se det fra din side, Men jeg syntes nu det er godt nok den er der. Ikke fordi jeg syntes at piratkopiring helt gennem er fedt osv. Men fordi, en som mig feks. har chance for at høre noget musik inden jeg feks. køber nummert, Jeg er jo ikke "Rigtig Dj" og er ikke medlem af noget hvor jeg får releases/maxi/promo cd'er. tilsendt, så er det jo genialt nok (Syntes jeg) at man kan hente et stykke musik nummer, og tykke lidt på den, og overveje om det er de penge værd, før man går ind på nettet og køber den.
Der dukker også tit noget musik op, som man slet ikke havde kommet i nærheden af vis piratkopiring ikke var der. Jeg siger ikke jeg køber alle nummer jeg høre, men hånden på hjertet, køber faktisk tit nogen nummer, (8kr ca.er jo ikke meget)
DjMail skrev: Min pointe er blot at en side der så åbent viser verden hvad dens intentioner er, ikke kan beskyttes med - det er jo ikke dem der gør det - nej det er muligt, men det er satme dem der har bygget deres side op omkring pirateri.
Se det er rigtigt, også det jeg har ville frem til længe, Men sån er det jo med meget, Emule/Limewire/bearshare/Btjunkie/Nordic-T osv...
DjMail skrev: RS, megaupload osv har da uden tvivl også en kæmpe % af deres kapacitet fyldt med ulovligt materiale - men forskellen ligger forklaret i afsnittet oven over.
De har rigtig meget, Det kan man bare se, når folk uploader herinde.
Og det er jo ikke det eneste sted.