Er lige nødt til at blære mig..

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Da jeg tidligere på året arbejdede som semi rodie for Usher da han var i Danmark. Blev jeg sendt ud i Taxa sammen med hans crewboss rundt i københavn for at skaffe pot (omkring 30 g) og en god omgang hash 15-20 gram. Derefter blev jeg inviteret til middag, da jeg havde været en så god guide (spørg mig ikke hvorfor :roll: :roll: :roll: ), sammen med Usher himself i Tivoli. Før vi tog tilbage til forum skulle vi også ud og finde noget hvidt pulver i Tingbjerg. Det lykkes også :)

Derefter hjem til forum, hvor crewbossen scorede en groupie som han gennemknaldede så meget at hun kørte til rigshospitalet, da hun blødte meget ud af underlivet....

Det var en fuckede historie, til jer der ikke tror på den så kan jeg indscanne mit crew/backstage pas fra aften, samt give jer vidner. Så slå den... 8) 8)
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Jeg spyttet blod op i søndag, stik den!
Slet mig
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

LeG0lAsDK skrev:Da jeg tidligere på året arbejdede som semi rodie for Usher da han var i Danmark.
Sikke en historie :) Men tvivler ikke på dig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har spillet håndbold kamp mod både herre og dame landsholdet. hvor jeg fik en albue i skallen af nikolaj jacobsen, men fik også raget hørlykke på kasserne inden jeg taklede så hårdt at hun røg i gulvet og ikk spillede resten af kampen :)

og så har jeg drukket med chefen for id-t radio som dengang var chef for alle deres events såsom sensation, trance energy osv.
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

CrazyBrain skrev: Du glemmer da helt at nævne, at vi ogs har spillet fodbold i hans kælder (godt nok uden han ved noget om det) :D
Nåhr ja, sq da...Det var ret fucked up! :?
"Hang til hygge"
psylenz
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Jeg har snakket med Christine Milton og drukket med L.O.C. Og så har jeg været i byen med Kingsley Mojo og Yuri Morales fra Viborg;)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har siddet og drukket med dem fra Banjos da det var på det højeste, og har faktisk et par billeder fra det:
http://www.crazyslagelse.dk/index.php?v ... eri&id=113
http://www.crazyslagelse.dk/index.php?v ... eri&id=115

Og året efter rendte vi ind i Aligatoren, Jon, Nik & Jay med flere:
http://www.crazyslagelse.dk/index.php?v ... eri&id=155
Senest rettet af nco 12 dec 2007, 13:33, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Har drukket med Bob Anders og Geo. Endte med en autograf på min studenterhue :) Og en hilsen fra Geo om at jeg var "okay lækker" 8O
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

LeG0lAsDK skrev:Da jeg tidligere på året arbejdede som semi rodie for Usher da han var i Danmark. Blev jeg sendt ud i Taxa sammen med hans crewboss rundt i københavn for at skaffe pot (omkring 30 g) og en god omgang hash 15-20 gram. Derefter blev jeg inviteret til middag, da jeg havde været en så god guide (spørg mig ikke hvorfor :roll: :roll: :roll: ), sammen med Usher himself i Tivoli. Før vi tog tilbage til forum skulle vi også ud og finde noget hvidt pulver i Tingbjerg. Det lykkes også :)

Derefter hjem til forum, hvor crewbossen scorede en groupie som han gennemknaldede så meget at hun kørte til rigshospitalet, da hun blødte meget ud af underlivet....

Det var en fuckede historie, til jer der ikke tror på den så kan jeg indscanne mit crew/backstage pas fra aften, samt give jer vidner. Så slå den... 8) 8)
Lærte at stå på snowboard med Michael Bundesen (forsanger fra Subidua og hans datter)...

Legolas hvor bliver det scan af ;P (og ja, jeg ved godt at indlægget er 2 år gammelt, faldt bare lige over det) :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Har siddet i en karusel under Skive beach party hvor der var en pige der blev slynget ud og revet benet af?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Har været sammen med Dorthe Kollo's datter og set Camille (Hende fra MGP og tidligere Bikini medlem) kun iført G-streng
wuhu
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

der sker skønne ting ved skive beach party, "kom til" at give en rocker en lille albue så han spyttede blod :D
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Jeg har:

- Stået i madkø med Kim Wilde.

- Bedt Clemens om at holde kæft unden en koncert.

- Spist morgenmad og drukket kaffe med de fleste danske bands:

Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Var med i en TV udsendelse for nogle år siden, men tør næsten ikke røbe hvilken, så har i garanteret alt muligt liggende fra den eller kan fremskaffe dårlige fotos ;D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Maunus skrev:Var med i en TV udsendelse for nogle år siden, men tør næsten ikke røbe hvilken, så har i garanteret alt muligt liggende fra den eller kan fremskaffe dårlige fotos ;D
Snurre snups søndags klub ?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

DjMail skrev:
Maunus skrev:Var med i en TV udsendelse for nogle år siden, men tør næsten ikke røbe hvilken, så har i garanteret alt muligt liggende fra den eller kan fremskaffe dårlige fotos ;D
Snurre snups søndags klub ?

LOOL! :D

@Bacher!

Uhh Kim Wilde :D Er hun fræk nok i virkeligheden som hun var i you came remaked i 2006 ?

http://www.youtube.com/watch?v=u_cuSiM96GE
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Morten og Peter? :D
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Har nøgen badet med Mek Pik i Nakskov havn kl 06.00 søndag morgen efter en bytur.

Drukket med Rudi Kønke en halv nat til Zulu rock med noget VIP billet... Blev prænsenteret for en del kendte og mødte et par HA venner hehe.
Ved ikke helt hvorfor, men manden bad mig en 2-3 gange om at slå alt hvad jeg kunne lige i sækken på ham... 3 gang lavet jeg en Zidane og så skulle han ikke have flere slag den aften...
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hehe der er da alligevel en del starfuckers herinde?:)
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Ocean skrev:
Morten og Peter? :D
hahahah, priceless comment :D:D:D:D
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar