Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Da jeg tidligere på året arbejdede som semi rodie for Usher da han var i Danmark. Blev jeg sendt ud i Taxa sammen med hans crewboss rundt i københavn for at skaffe pot (omkring 30 g) og en god omgang hash 15-20 gram. Derefter blev jeg inviteret til middag, da jeg havde været en så god guide (spørg mig ikke hvorfor ), sammen med Usher himself i Tivoli. Før vi tog tilbage til forum skulle vi også ud og finde noget hvidt pulver i Tingbjerg. Det lykkes også
Derefter hjem til forum, hvor crewbossen scorede en groupie som han gennemknaldede så meget at hun kørte til rigshospitalet, da hun blødte meget ud af underlivet....
Det var en fuckede historie, til jer der ikke tror på den så kan jeg indscanne mit crew/backstage pas fra aften, samt give jer vidner. Så slå den...
Jeg har spillet håndbold kamp mod både herre og dame landsholdet. hvor jeg fik en albue i skallen af nikolaj jacobsen, men fik også raget hørlykke på kasserne inden jeg taklede så hårdt at hun røg i gulvet og ikk spillede resten af kampen
og så har jeg drukket med chefen for id-t radio som dengang var chef for alle deres events såsom sensation, trance energy osv.
LeG0lAsDK skrev:Da jeg tidligere på året arbejdede som semi rodie for Usher da han var i Danmark. Blev jeg sendt ud i Taxa sammen med hans crewboss rundt i københavn for at skaffe pot (omkring 30 g) og en god omgang hash 15-20 gram. Derefter blev jeg inviteret til middag, da jeg havde været en så god guide (spørg mig ikke hvorfor :roll: :roll: :roll: ), sammen med Usher himself i Tivoli. Før vi tog tilbage til forum skulle vi også ud og finde noget hvidt pulver i Tingbjerg. Det lykkes også :)
Derefter hjem til forum, hvor crewbossen scorede en groupie som han gennemknaldede så meget at hun kørte til rigshospitalet, da hun blødte meget ud af underlivet....
Det var en fuckede historie, til jer der ikke tror på den så kan jeg indscanne mit crew/backstage pas fra aften, samt give jer vidner. Så slå den... 8) 8)
Lærte at stå på snowboard med Michael Bundesen (forsanger fra Subidua og hans datter)...
Legolas hvor bliver det scan af ;P (og ja, jeg ved godt at indlægget er 2 år gammelt, faldt bare lige over det) :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Var med i en TV udsendelse for nogle år siden, men tør næsten ikke røbe hvilken, så har i garanteret alt muligt liggende fra den eller kan fremskaffe dårlige fotos ;D
Maunus skrev:Var med i en TV udsendelse for nogle år siden, men tør næsten ikke røbe hvilken, så har i garanteret alt muligt liggende fra den eller kan fremskaffe dårlige fotos ;D
Maunus skrev:Var med i en TV udsendelse for nogle år siden, men tør næsten ikke røbe hvilken, så har i garanteret alt muligt liggende fra den eller kan fremskaffe dårlige fotos ;D
Snurre snups søndags klub ?
LOOL!
@Bacher!
Uhh Kim Wilde Er hun fræk nok i virkeligheden som hun var i you came remaked i 2006 ?
Har nøgen badet med Mek Pik i Nakskov havn kl 06.00 søndag morgen efter en bytur.
Drukket med Rudi Kønke en halv nat til Zulu rock med noget VIP billet... Blev prænsenteret for en del kendte og mødte et par HA venner hehe.
Ved ikke helt hvorfor, men manden bad mig en 2-3 gange om at slå alt hvad jeg kunne lige i sækken på ham... 3 gang lavet jeg en Zidane og så skulle han ikke have flere slag den aften...