Jeg skal fejre julen hos min familie.
Jeg er som det ser ud nu, hjemme fra kl 17.00 d. 24 til kl. 08 d.25 dec.
Jeg har ikke været hjemme ved min familie siden august måned hvor min søster blev gift. Og jeg kommer næppe hjem igen før sommerferien.
Min hverdag er så presset at de få weekender jeg har fri på året, enten bliver brugt samme med gode venner eller på at slappe af med mig selv og koble fra. Jeg har ikke tiden til at skulle rejse hjem - selvom der er 110 km.
Jeg glæder mig hver år til julen, jeg glæder mig til at møde min søster, hendes mand, min mor og min far. Jeg glæder mig til at besøge min farfar der lige er flyttet på plejehjem - jeg glæder mig til at besøge de få venner og veninder der stadig bor i byen.
Men jeg glæder mig ikke til gaverne, jeg glæder mig ikke til maden og jeg glæder mig ikke til traditionerne - jeg glæder mig til at mødes med venner og familie - jeg glæder mig kortsagt til at komme hjem.
Det burde ikke være noget der kun sker i julen, men det er desværre for mig - så jeg sætter pris på julen og den tid den giver mig.
Jeg synes det er herligt at FrZ har en holdning om julen, jeg synes det er dejligt at han handler istedet for at tilpasse sig - og dem der kender FrZ ved vist godt at han ikke er asocial - han er modsætningen.(fjern aét...så er den der wuhuuu)
Jeg synes også det er dejligt at opleve den glæde Qleg har ved julen, jeg har tit mobbet ham med det, men det er altså en person der rigtig godt kan lide julen. Jeg tror han får en hård måned i år. Jeg har aldrig oplevet ham så stresset og jeg ved at han elsker at hygge med julepynt og hans grimme hus med lys i

- og så har han da også en ret sød historie han kan fortælle omkring en køre tur hjem til jul og en vis CD
Julen er hvad man gør den til - og folk skal have lov til at skrive herinde hvis de ikke kan lide julen - og hvorfor er det at FrZ ødelægger jees jul ved at ytre sig negativt om julen ? I skal da bare værre glade for at I har det forhold til julen som I har.
Og husk så: Der er ingen kærlighed i at følge en ønskeseddel - køb det DU mener dine kæreste har brug for.