Julen 2007
Redaktør: Moderators
Julen 2007
Nu er det jo snart ved at være den 24 december også kendt som juleaften.
I dette tilfælde kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad i skal lave juleaften.
Jeg kunne også tænke mig at høre hvad i ønsker jer julaften. Da mine forældre er begyndt at plage mig, efter en ønskeseddel og jeg er blank på dette område.
Jeg kunne også tænke mig at høre hvad i ønsker jer julaften. Da mine forældre er begyndt at plage mig, efter en ønskeseddel og jeg er blank på dette område.
Re: Julen 2007
Gaver er for de materialistiske møgunger af det moderne samfund. Hver du blot glad for at du er rask, og så glem de hedenske traditioner.MF.Fisker skrev:Nu er det jo snart ved at være den 24 december også kendt som juleaften.
Hader jul og alt det indebærer, og bruger nok dagen på at læse til eksamen, og til aftensmad regner jeg med at købe en nummer 2 med ekstra chili og hvidløg - måske stene en film eller to, mens jeg vil overveje at flytte til et muslimsk land blot for at slippe det lort (måske bare i december).
Evt. sent på aftenen rende i byen og drikke mig ned (jeg er heldigvis ikke ene om at hade den aften)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ > Din plan lyder som noget jeg godt kunne tilslutte mig!!
De gamle vil dog have en ønskeseddel, men jeg har kun givet dem et ønske. Det er en god svensknøgle til når cyklen bøvler... Haha min mor blev noget skuffet, da jeg sagde det var det eneste jeg ønskede mig, når det hele nu skulle gå op i julehygge*
*STRESS
De gamle vil dog have en ønskeseddel, men jeg har kun givet dem et ønske. Det er en god svensknøgle til når cyklen bøvler... Haha min mor blev noget skuffet, da jeg sagde det var det eneste jeg ønskede mig, når det hele nu skulle gå op i julehygge*
*STRESS

Hvor er Fairground i hele denne tråd. Han er jo nærmest the Grinch - eller sagt på en anden måde: Min diamentrale modsætning.
Er du hjemmeboende, så ønsk dig "flytte hjemmefra ting", såsom gryder skåle, service...
Mine ønsker i år går bl.a. på penge til næste semesters bøger og generelt læsestof, film og musik.
Er du hjemmeboende, så ønsk dig "flytte hjemmefra ting", såsom gryder skåle, service...
Mine ønsker i år går bl.a. på penge til næste semesters bøger og generelt læsestof, film og musik.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg er heller ikke længere den helt store jule tilhænger med dette materialistiske gave kapløb.
Jeg er træt af at julen hver år starter tidligere og tidligere i medierne, print på produkter osv.
Jeg skal holde jul sammen med lidt familie og 1 juledag skal jeg nok til min søster og høre på gammle historier for 20 gang.
Hilsen "Manden der engang glemte at købe julegaver og måtte finde nogen på den lokale tank d. 24 kl 14 om eftermiddagen"
Jeg var ikke dagens helt den dag skal jeg hilse og sige
Jeg er træt af at julen hver år starter tidligere og tidligere i medierne, print på produkter osv.
Jeg skal holde jul sammen med lidt familie og 1 juledag skal jeg nok til min søster og høre på gammle historier for 20 gang.
Hilsen "Manden der engang glemte at købe julegaver og måtte finde nogen på den lokale tank d. 24 kl 14 om eftermiddagen"
Jeg var ikke dagens helt den dag skal jeg hilse og sige
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Re: Julen 2007
haha.. husker stadig "vores" juleaften for 2-3 år siden på #chart.dk, hvor du sad på dit værelse og var sur på resten af familienFrZ skrev:Gaver er for de materialistiske møgunger af det moderne samfund. Hver du blot glad for at du er rask, og så glem de hedenske traditioner.MF.Fisker skrev:Nu er det jo snart ved at være den 24 december også kendt som juleaften.
Hader jul og alt det indebærer, og bruger nok dagen på at læse til eksamen, og til aftensmad regner jeg med at købe en nummer 2 med ekstra chili og hvidløg - måske stene en film eller to, mens jeg vil overveje at flytte til et muslimsk land blot for at slippe det lort (måske bare i december).
Evt. sent på aftenen rende i byen og drikke mig ned (jeg er heldigvis ikke ene om at hade den aften)
og HPY's "mislykkede" julegave til kæresten...
Kode: Vælg alt
<hpy> er måske den mest upopulære svigersøn i Danmark lige nu.
<hpy> havde givet min kæreste en lidt "sjov" adventsgave.. den har hun åbenbart taget for at være en julegave.
<hpy> hun sidder pt. til jul med hele hendes familie. og har lige pakket gaver op.
<hpy> gaven var en æske med 2 clementiner og en banan + en bounty - vedlagt et stort kort med teksten; "her er lidt at øve dig på, og lidt til afslapning bagefter"
<hpy> jeg er proper fucked.-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
kan jeg godt huske.. hehe...
jeg er hverken for eller imod.. jeg har lavet en aftale om at jeg ikke giver gaver og heller ikke modtager.. tvært imod er jeg helt pjattet med maden.. så jeg ser det som WIN WIN...
jeg har fået julegave i år.. eller dvs damen og jeg har givet os selv..
reol, tv, nogle højtalere.. og diverse løse dele til lejligheden.. desuden står januar på nye højtalere af den lidt dyrere slags.. så jeg sparer her i december..
men maden og hyggen er nu dejlig nok..
jeg er hverken for eller imod.. jeg har lavet en aftale om at jeg ikke giver gaver og heller ikke modtager.. tvært imod er jeg helt pjattet med maden.. så jeg ser det som WIN WIN...
jeg har fået julegave i år.. eller dvs damen og jeg har givet os selv..
reol, tv, nogle højtalere.. og diverse løse dele til lejligheden.. desuden står januar på nye højtalere af den lidt dyrere slags.. så jeg sparer her i december..
men maden og hyggen er nu dejlig nok..
Man bliver da lidt mut, når man sidder og læser de fleste af de svar som er skrevet.
Hvor er jule hyggen henne på Chartattack?
Jeg glæder mig til juleaften, fordi så skal jeg hygge hele aftenen sammen med familien, sammen med god mad. Jeg synes det er en af de bedste traditioner fordi hele familien er samlet til en ordentlig omgang hygge!
Hvor er jule hyggen henne på Chartattack?
Jeg glæder mig til juleaften, fordi så skal jeg hygge hele aftenen sammen med familien, sammen med god mad. Jeg synes det er en af de bedste traditioner fordi hele familien er samlet til en ordentlig omgang hygge!
Skal da også gerne indrømme, at jeg synes jul er noget opreklameret pis. Personligt har jeg ikke haft nogen egentlig ønskeseddel de sidste 4-5 år (er 18 ), så har bare ønsket mig penge, hvilket de fleste er efterkommet - dog med undtagelse af min mor, som insisterer på at give mig noget lort hvert eneste år. Så vil jeg sgu hellere undvære. Min farfar er ("desværre") pensioneret præst, så det betyder meget for ham at jul bliver holdt på den traditionelle måde, men lige så snart jeg flytter sammen med min kæreste varer julen fra 23.-26. december - max! Og julemaden bliver der sgu nok heller ikke så meget af, for jul bliver slet slet ikke fejret på samme måde i Tyskland som i Danmark. Sorry for et, for posteren, ubrugeligt indlæg!
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Julen er lidt anderledes i Tyskland dog er der alligevel stor lighed!
Nogen steder er det tradition at spise pølser og kartoffelsalat juleaften men så 1. - 2. juledage giver det så and eller gås. Ellers ligner julen meget den danske... Der bliver pyntet ligesom i DK, gaver juleaften osv.
Jeg er dog vokset op med den traditionelle danske jul i tyskland og tror også det er den mest udbredte i nordtyskland. Dog ikke med at danse rundt om juletræt. Den har jeg så heller aldrig savnet
Julemarkeder i Tyskland er dog altid hyggelige... Der kan man ganske legitimt drikke gløg ved højlys dag til man falder om
Nogen steder er det tradition at spise pølser og kartoffelsalat juleaften men så 1. - 2. juledage giver det så and eller gås. Ellers ligner julen meget den danske... Der bliver pyntet ligesom i DK, gaver juleaften osv.
Jeg er dog vokset op med den traditionelle danske jul i tyskland og tror også det er den mest udbredte i nordtyskland. Dog ikke med at danse rundt om juletræt. Den har jeg så heller aldrig savnet
Julemarkeder i Tyskland er dog altid hyggelige... Der kan man ganske legitimt drikke gløg ved højlys dag til man falder om
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^