Chart Attack Yearmix 2007

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg vil da gerne se om jeg kan.. Har ikke specielt meget erfaring, men jeg kan da få hjælp hvis det er 8)

helst uplifting/progressive trance
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

kloojve skrev:
Sunshine skrev:Og husk det ikke kun skal være numre der har været populære indenfor de sidste 2 måneder.. Man har nemt tendens til at glemme hvad man hørte først på året.

P R Æ C I S !!!!

husk lige det.. og så mangler vi stadig en del mixere hvis vi skal nå målet om en dobbelt compilation.. så alle der mener de kan lave 8-14 mins. mix indenfor en bestemt genre send en PM..
Ak ja skal man virkelig melde sig til? :)

Hvad mangler i en mixer til?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Desuden burde numre fra december '06 i hvert fald komme i betragtning. Ellers vil de aldrig have chance for at komme på en opsamling, da mixene vel stort set er laaaaangt inde i processen på daværende tidspunkt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Samo

klar

Indlæg af Samo »

hey gutter... jeg kan godt stå for en evt, electrodel nu da i vil have house og electro pillet fra hinande... så for mit vedkomne er det klart electroen der bliver spillet...

hvad angår de der tracks.... så var de med i min del sidste år... (fedde og Mason).
Rykketid er fra 04 eller 05, så den er HELT outta date...
hug mig en mail hvis jeg skal levere noget i år...

ciao

Samo
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Så er tråden blevet støvsuget for diverse indlæg som ikke har haft den helt store relevans til yearmixet.. håber ikke folk føler sig stødt, så ign vil jeg gerne appelere til at folk kun skriver indlæg hvis de har noget "seriøst" at kommentere eller pointere..

desuden har jeg opdateret Mixer listen.. så det hele burde nu være up2date :)

Vi Mangler stadig mixere.. så meld jer endelig hvis i mener i kan bidrage med noget..
DJ J@rke

DJ J@rke

Indlæg af DJ J@rke »

Jeg vil da gerne stå for POP delen, hvis der ikke er nogen der har taget den endnu q:o) og hvis i kan bruge mig...

DJ J@rke
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

CA = ChartAttack = tilhængere = medlemmere

synes det er lidt mærkeligt at folk der ikke er herinde på siden til dagligt skal være med i dette mix.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Jarke er fast inventar på yearmixet.. kan faktisk ikke komme på et år uden ham :) så selvf. er han med :)
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

,,,

Indlæg af Bakko »

http://top20.dk/arkiv/2007

kanon side til at finde pop/rnb hit fra hele 2007 så tag en kig på den før i vælger for meget 07 aug-dec ?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jarke er en gammel og rutineret spiller når det gælder CA Yearmix så naturligvis skal han med :)

OT: Allerede 5 år siden at jeg i sin startede med CA Yearmix :D
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Der har været snak om de sidste par år at der skulle være en intro til hver DJ. Altå DJens navn bliver nævnt når mixet starter.

Er det noget der vil blive overvejet i år?
Hurtigere klovn, hurtigere..
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

DJ_Falcon skrev:Der har været snak om de sidste par år at der skulle være en intro til hver DJ. Altå DJens navn bliver nævnt når mixet starter.

Er det noget der vil blive overvejet i år?
Det var der da på nogle dele sidste år?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Ja det var der.. men tænkte det skulle være før alle.. noget Kloojve eller en anden kunne sætte ind, når de forskellige mix bliver lagt sammen..
Synes det var en god ide, men bare et forslag.
Hurtigere klovn, hurtigere..
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Jeg syntes det er en super ide.. Thomaz mix, lavede selv intro sidste år, og mener og jarke gjorde det.. er ret sikke rpå der tidligere også har været intro på nogles mix.. men helt sikkert.. jeg vil se om jeg kan få nogen til at lave nogle fede speaks.. helt sikkert.. :)
Dj ottzen

udgivelse ?

Indlæg af Dj ottzen »

Nu jeg temlig ny her inde , men bliver det her yearmix udgivet som cd eller "bare" smidt op her på siden? eller begge dele eller hvad ? :D

- Dj ottzen
Går du med slips?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det bliver smidt op som en slags cd, som du så selv kan brænde ned hvis det nu er det du har lyst til.
BØH
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe tvivler på at folkene bag CA mixet har den kapital det vil kræve at cleare numre og specielt alle Jarke´s milliard samples hehe :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

haha :).. Dj ottzen, det fede er at der følger en cue fil med, til hvert mix.. så når du brænder dem ud bliver de forskellige mixes fordelt i sange, fx. mix 1 = nr 1, mix 2 = nr 2 osv.. :)

det virker dog ikke med alle programmer hva jeg ved.. mener dog at du ka med Nero :)..
Dj ottzen

Indlæg af Dj ottzen »

Okay :D Lyder rigtig godt ! Glæder jeg mig til :D er det muligt stadig at finde de tidligere cd'ere ? :D
Går du med slips?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

du ska ikke regne med at finde de tidligere cd'er på links som virker.. men prøv at søge på yearmix i mixes area, eller hva det nu hedder ;)..
Låst