helst uplifting/progressive trance
Chart Attack Yearmix 2007
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Ak ja skal man virkelig melde sig til?kloojve skrev:Sunshine skrev:Og husk det ikke kun skal være numre der har været populære indenfor de sidste 2 måneder.. Man har nemt tendens til at glemme hvad man hørte først på året.
P R Æ C I S !!!!
husk lige det.. og så mangler vi stadig en del mixere hvis vi skal nå målet om en dobbelt compilation.. så alle der mener de kan lave 8-14 mins. mix indenfor en bestemt genre send en PM..
Hvad mangler i en mixer til?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Desuden burde numre fra december '06 i hvert fald komme i betragtning. Ellers vil de aldrig have chance for at komme på en opsamling, da mixene vel stort set er laaaaangt inde i processen på daværende tidspunkt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
klar
hey gutter... jeg kan godt stå for en evt, electrodel nu da i vil have house og electro pillet fra hinande... så for mit vedkomne er det klart electroen der bliver spillet...
hvad angår de der tracks.... så var de med i min del sidste år... (fedde og Mason).
Rykketid er fra 04 eller 05, så den er HELT outta date...
hug mig en mail hvis jeg skal levere noget i år...
ciao
Samo
hvad angår de der tracks.... så var de med i min del sidste år... (fedde og Mason).
Rykketid er fra 04 eller 05, så den er HELT outta date...
hug mig en mail hvis jeg skal levere noget i år...
ciao
Samo
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Så er tråden blevet støvsuget for diverse indlæg som ikke har haft den helt store relevans til yearmixet.. håber ikke folk føler sig stødt, så ign vil jeg gerne appelere til at folk kun skriver indlæg hvis de har noget "seriøst" at kommentere eller pointere..
desuden har jeg opdateret Mixer listen.. så det hele burde nu være up2date
Vi Mangler stadig mixere.. så meld jer endelig hvis i mener i kan bidrage med noget..
desuden har jeg opdateret Mixer listen.. så det hele burde nu være up2date
Vi Mangler stadig mixere.. så meld jer endelig hvis i mener i kan bidrage med noget..
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
CA = ChartAttack = tilhængere = medlemmere
synes det er lidt mærkeligt at folk der ikke er herinde på siden til dagligt skal være med i dette mix.
synes det er lidt mærkeligt at folk der ikke er herinde på siden til dagligt skal være med i dette mix.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
,,,
http://top20.dk/arkiv/2007
kanon side til at finde pop/rnb hit fra hele 2007 så tag en kig på den før i vælger for meget 07 aug-dec ?
kanon side til at finde pop/rnb hit fra hele 2007 så tag en kig på den før i vælger for meget 07 aug-dec ?
udgivelse ?
Nu jeg temlig ny her inde , men bliver det her yearmix udgivet som cd eller "bare" smidt op her på siden? eller begge dele eller hvad ?
- Dj ottzen
- Dj ottzen
Går du med slips?

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?