Nyt program man burger på nettet.!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
nastyinc

Nyt program man burger på nettet.!

Indlæg af nastyinc »

Hvad synes i om dette program ?
Synes det er totalt latterligt, hvis det virkelig er et problem burde der være en admin eller noget der kan styrer det, ikke sådan en "maskine".
http://www.avisen.dk/dumme-kommentarer- ... 61107.aspx
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Det er da smart, hvis det kan automatisere en admins arbejde :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Jamen, folk kan da ikke sige ens egen mening ? altså, hvis nu personerne på lige det forum ikke finder det stødende ? altså, kan bare ikke se det fede ved programmet :D
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

nastyinc skrev:Jamen, folk kan da ikke sige ens egen mening ? altså, hvis nu personerne på lige det forum ikke finder det stødende ? altså, kan bare ikke se det fede ved programmet :D
det er vel ikke nettet den ska scanne for "dumheder", men de enkelte sites, hvor det er blevet "installeret" til.. og vel op til ejerne af et sitet og de vil tolerer sproget osv..

synes det er en genial ide..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Det er meget smart hvis man ikke vil have folk bander men det skal være et noget smart program må jeg sige..

Ville den slette min besked hvis jeg skrev, "Hov.. Troede der stod noget andet, jamen så er jeg da snot dum!"

fordi at den troede der stod "Du troede der stod noget andet, du er da snot dum!" hvis den kan tyde forskel på sådan noget så er det jo vældig smart..

ellers finder folk vel hurtig en genvej til at skrive f.eks. du er snotdum eller laver nogle stave fejl med vilje.. tror sgu ikke helt det virker..
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Nemlig, det jeg mener, tror den bare sletter beskeder som faktisk burde være der .
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Maskiner + menneskelig forståelse = No go.
Desuden er det virkeligt simpelt at lave sådan en funktion...
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

PsyClone skrev:Maskiner + menneskelig forståelse = No go.
Desuden er det virkeligt simpelt at lave sådan en funktion...
hmm, kan være det kommer til at virke denne gang, der da jo vil lære programmet at forstå det, de vil sætte den til at lære indlæggene på Youtube osv.

tror måske godt at det kan lykkes..
Besvar