Hvad synes i om dette program ?
Synes det er totalt latterligt, hvis det virkelig er et problem burde der være en admin eller noget der kan styrer det, ikke sådan en "maskine".
http://www.avisen.dk/dumme-kommentarer- ... 61107.aspx
Nyt program man burger på nettet.!
Redaktør: Moderators
Nyt program man burger på nettet.!
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
det er vel ikke nettet den ska scanne for "dumheder", men de enkelte sites, hvor det er blevet "installeret" til.. og vel op til ejerne af et sitet og de vil tolerer sproget osv..nastyinc skrev:Jamen, folk kan da ikke sige ens egen mening ? altså, hvis nu personerne på lige det forum ikke finder det stødende ? altså, kan bare ikke se det fede ved programmet
synes det er en genial ide..
Det er meget smart hvis man ikke vil have folk bander men det skal være et noget smart program må jeg sige..
Ville den slette min besked hvis jeg skrev, "Hov.. Troede der stod noget andet, jamen så er jeg da snot dum!"
fordi at den troede der stod "Du troede der stod noget andet, du er da snot dum!" hvis den kan tyde forskel på sådan noget så er det jo vældig smart..
ellers finder folk vel hurtig en genvej til at skrive f.eks. du er snotdum eller laver nogle stave fejl med vilje.. tror sgu ikke helt det virker..
Ville den slette min besked hvis jeg skrev, "Hov.. Troede der stod noget andet, jamen så er jeg da snot dum!"
fordi at den troede der stod "Du troede der stod noget andet, du er da snot dum!" hvis den kan tyde forskel på sådan noget så er det jo vældig smart..
ellers finder folk vel hurtig en genvej til at skrive f.eks. du er snotdum eller laver nogle stave fejl med vilje.. tror sgu ikke helt det virker..
hmm, kan være det kommer til at virke denne gang, der da jo vil lære programmet at forstå det, de vil sætte den til at lære indlæggene på Youtube osv.PsyClone skrev:Maskiner + menneskelig forståelse = No go.
Desuden er det virkeligt simpelt at lave sådan en funktion...
tror måske godt at det kan lykkes..