ToTm Crew
VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_November-2CD-2007-CA
Redaktør: 3dotz
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_November-2CD-2007-CA
Ris og ros modtages gerne 
ToTm Crew
ToTm Crew
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Captain Hollywood - Flying High mixet er ikke fra 2007 men 2003, lyd kvaliteten på Writing On The Wall er elendig og der mangler information om hvem der har remixet Bee Gees.
Det var så de åbenlyse fejl, men ellers var de er da et par okay tracks i mellem i hvert fald i følge min smag
Det var så de åbenlyse fejl, men ellers var de er da et par okay tracks i mellem i hvert fald i følge min smag
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Bum bum
Den med Captain hollywood project havde vi ikke lige opdaget.
Jeg tror det skyldes at Future trance udgav en best of CD tidligere på året og den så fik et lille revival.
Jeg ville ikke mene at kvaliteten på Writing on the wall er elendig og ved Bee Gees har fejlen listet sig ind ved at CDM'en bare hedder "Bee Gees - If i cant have you"
Det er dog tyske gruppe "The Disco Boys" som har stået bag dette remix så sangen hedder "If I Can´t Have You" (The Disco Boys Rework)"
Tak for dit input!
Den med Captain hollywood project havde vi ikke lige opdaget.
Jeg tror det skyldes at Future trance udgav en best of CD tidligere på året og den så fik et lille revival.
Jeg ville ikke mene at kvaliteten på Writing on the wall er elendig og ved Bee Gees har fejlen listet sig ind ved at CDM'en bare hedder "Bee Gees - If i cant have you"
Det er dog tyske gruppe "The Disco Boys" som har stået bag dette remix så sangen hedder "If I Can´t Have You" (The Disco Boys Rework)"
Tak for dit input!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro