VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_November-2CD-2007-CA

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_November-2CD-2007-CA

Indlæg af Cokeline »

Ris og ros modtages gerne :-)

ToTm Crew
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Captain Hollywood - Flying High mixet er ikke fra 2007 men 2003, lyd kvaliteten på Writing On The Wall er elendig og der mangler information om hvem der har remixet Bee Gees.

Det var så de åbenlyse fejl, men ellers var de er da et par okay tracks i mellem i hvert fald i følge min smag :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Bum bum

Den med Captain hollywood project havde vi ikke lige opdaget.
Jeg tror det skyldes at Future trance udgav en best of CD tidligere på året og den så fik et lille revival.

Jeg ville ikke mene at kvaliteten på Writing on the wall er elendig og ved Bee Gees har fejlen listet sig ind ved at CDM'en bare hedder "Bee Gees - If i cant have you"
Det er dog tyske gruppe "The Disco Boys" som har stået bag dette remix så sangen hedder "If I Can´t Have You" (The Disco Boys Rework)" :)

Tak for dit input!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Synes bare kvaliteten lyder meget som noget web/radio rip,
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Sharpy
Geografisk sted: Right Here

Indlæg af Sharpy »

Men jeg syntes sg det er et kanon projekt, og skal have lidt feed back på hvad folk tænder på,, såe er det trance lyden og Italo
åh gæt en ged
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Cokeline skrev: Det er dog tyske gruppe "The Disco Boys" som har stået bag dette remix så sangen hedder "If I Can´t Have You" (The Disco Boys Rework)" :)
Super mix though!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar