at løbe en maraton

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

at løbe en maraton

Indlæg af Zamiel »

Jeg har lige besluttet mig for at jeg vil løbe en maraton.. hvorfor så det? bare for at gøre det, så kan jeg sige at jeg har løbet en maraton :) Anyways er der andre fra CA som kunne finde på at løbe Copenhagen Marathon til Maj? Man kunne jo melde sig til og løbe i CA logo :)
Zamiel

Indlæg af Zamiel »

DOH! forkert forum.. kan en mod ikke liiige være venlig at flytte tråden til off topic :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det er sku langt...

Ville gerne men kan umiddelbart ikke løbe en marathon og bliver nok ikke så udholdende indtil maj...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Gjorde det samme som dig for lidt under et år siden og besluttede mig. I foråret løb jeg så Hamborg marathon, uden at være i alt for god form, dog skal du have nogle kilometer i benene, ellers holder de ikke til det. Det hjerte bliver hurtigt godt nok, men det er musklerne i benene, der tager lang tid at træne ordentlig op. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor sporty du er i forvejen, eller hvilken tid du vil have, men ellers er det bare om til at en start at komme ud og få nogle kilometer i benene. Start dog langsomt ud, da du ellers kan få betændelse i skinnebenene o.lign.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Heh. Jeg tænkte faktisk på at ville løbe en marathon her den anden dag.
Er ikke i kondition til at løbe bare 2 kilometer, men det kan jeg vel blive. En homie har sagt at det tager omkring en 4-5 måneder at træne sig op til en marathon.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Ja det er ikke bare sådan lige til at løbe sådan en. :)

Det tager optræningstid.
Zamiel

Indlæg af Zamiel »

Sparta tilbyder gratis optræning fra november af.. har da planer om at benytte mig af det tilbud :)

http://www.copenhagenmarathon.dk/traeni ... .aspx?_m=3
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

en af mine venner har løbet et marathon her for nylig, han trænede ikke så meget til det, men det gik da. det højeste han havde løbet inden var omkring 20km tror jeg nok :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg løb her sidst 10 km til noget løb.

Jeg løb ca. 6 gange inden og i starten kunne jeg næsten ikke løbe 2 km i et væk (rygerlunger :P) men bagefter blev det meget bedre så jeg endte med at løbe de 10 km. på 50 min. hvilket jeg synes er ganske ok taget i betragtning af min kondi.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

MF.Fisker skrev:en af mine venner har løbet et marathon her for nylig, han trænede ikke så meget til det, men det gik da. det højeste han havde løbet inden var omkring 20km tror jeg nok :)
Alle kan gå 42.5 km - det er jo også om at gøre det under 4 timer :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

ja selvfølgelig. men han gjorde det også under 4 timer. tror faktisk det var omkring de 3 timer (uden helt at vide det).

Men nu dyrker han også meget sport.
Men det kan lade sig gøre uden rigtig meget træning, men selvfølgelig skal der en del træning til.
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

yeah, kender en der løb maraton her i maj, og det er ret sejt, regner med jeg er frisk på det.
Besvar