at løbe en maraton
Redaktør: Moderators
at løbe en maraton
Jeg har lige besluttet mig for at jeg vil løbe en maraton.. hvorfor så det? bare for at gøre det, så kan jeg sige at jeg har løbet en maraton
Anyways er der andre fra CA som kunne finde på at løbe Copenhagen Marathon til Maj? Man kunne jo melde sig til og løbe i CA logo 
Gjorde det samme som dig for lidt under et år siden og besluttede mig. I foråret løb jeg så Hamborg marathon, uden at være i alt for god form, dog skal du have nogle kilometer i benene, ellers holder de ikke til det. Det hjerte bliver hurtigt godt nok, men det er musklerne i benene, der tager lang tid at træne ordentlig op. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor sporty du er i forvejen, eller hvilken tid du vil have, men ellers er det bare om til at en start at komme ud og få nogle kilometer i benene. Start dog langsomt ud, da du ellers kan få betændelse i skinnebenene o.lign.
Sparta tilbyder gratis optræning fra november af.. har da planer om at benytte mig af det tilbud 
http://www.copenhagenmarathon.dk/traeni ... .aspx?_m=3
http://www.copenhagenmarathon.dk/traeni ... .aspx?_m=3
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg løb her sidst 10 km til noget løb.
Jeg løb ca. 6 gange inden og i starten kunne jeg næsten ikke løbe 2 km i et væk (rygerlunger
) men bagefter blev det meget bedre så jeg endte med at løbe de 10 km. på 50 min. hvilket jeg synes er ganske ok taget i betragtning af min kondi.
Jeg løb ca. 6 gange inden og i starten kunne jeg næsten ikke løbe 2 km i et væk (rygerlunger
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Alle kan gå 42.5 km - det er jo også om at gøre det under 4 timerMF.Fisker skrev:en af mine venner har løbet et marathon her for nylig, han trænede ikke så meget til det, men det gik da. det højeste han havde løbet inden var omkring 20km tror jeg nok
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.