Redaktør: Moderators

Tillykke. Du har bustet mig. Bortset fra at det ikke er det jeg har leget med. Men rart at vide, at man bruge den (Poster edge). Den vil jeg gå hjem og prøve i aften.jmunch skrev:Lidt trist.. ligner jo introen til Lorry på TV2
Photoshop (lige meget hvilken version) - "Filter > Artistic > Poster Edges..."
Tak for det.3dotz skrev: Tillykke. Du har bustet mig. Bortset fra at det ikke er det jeg har leget med. Men rart at vide, at man bruge den (Poster edge). Den vil jeg gå hjem og prøve i aften.
Men lad os da se, hvad du kan. For mit indlæg var ikke ment, som værende trist eller noget. Men med tanke på tråden (hvad skal man putte på væggen), så kunne en "tegning" af New York skyline måske være noget nogen ville lege med, og væsentligt billigere end at købe det af en kunstner selv.
Det er på ingen måde stor kunst. Kunst vil jeg ikke engang kalde det. Men lidt sjovt at se, hvad man kan få ud af Photoshop, et par plugins og et par gode billeder.
...
Hvad blev du så sur over? Han har da ret i sine udtalelser - du viser 10 billeder med samme plugin... (som minder langt hen af vejen om Poster Edges - som minder om introen til Lorry). Kan slet ikke forstå hvad der får dig sådan op af stolen i første omgang...3dotz skrev:Hvornår fortæller du mig, at din pik er større end min?
Jeg hverken vil eller udfordrer dig til duel på photoshop evner. Dertil er mine evner alt for ringe. Dit selvværd må dog være utrolig ringe siden jeg lige skal have disse kommentarer.
NU arbejder jeg som regel, når der kommer Lorry, så undskyld at jeg ikke har set den intro du snakker om. Hvad ideen er med at vise 10 billeder med den samme effekt? At jeg kan.
For jeg var ikke ude på at sælge et budskab eller noget. Det var for at vise en "tegning" effekt af et rigtigt billede. For mange kommer ikke så tæt på disse fantastiske kunstværker, som racerbiler og sportsvogne alle sammen er.
Disse billeder er oprindelig postet på et andet forum for racertosser. Hvad de synes om dem ved jeg ikke, men jeg syntes det var sjovt at se effekten af det plugin.
Men hvor flot er det at udfordre mig til en dyst (jeg takker pænt nej tak) med et link til en hjemmeside, hvor fire ud af fem punkter ikke virker. Flot Jacob.
I det mindste er mine "kunstværker" lavet af rigtige billeder og ikke en gang computerfis. Men du er den bedste. Din pik er den største. Jeg behøver ikke tage en sukkerknald for at lokke den frem, så vi kan måle efter. Jeg tror på dig.
Jeg giver digfor dine evner.
...
Det var hensigten at fortælle Lanz3 hvilket program og effekt der var brugt, men er ked af at jeg har blandet mig i denne debatFrZ skrev: Hvad blev du så sur over? Han har da ret i sine udtalelser - du viser 10 billeder med samme plugin... (som minder langt hen af vejen om Poster Edges - som minder om introen til Lorry). Kan slet ikke forstå hvad der får dig sådan op af stolen i første omgang...
Derpå spørger du selv "Men lad os da se, hvad du kan", hvortil manden refererer til en hjemmeside med et galleri på (lavet i photoshop). Så er det ikke hans photoshop evner, men at du selv har taget billedet, der gør dig til noget "specielt". Igen super mærkeligt, når du selv spørger ind til det :S
Du må virkeligt være kommet skævt ud af sengen her til morgen 3dotz, i mine øjne er dine udtalelser lige til et gult kort og en advarsel. For satan du er vred....