3dotz leger kunstner (billeder)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Låst
3dotz
Members of the Newlyweds

3dotz leger kunstner (billeder)

Indlæg af 3dotz »

Der er ikke så meget at sige. Jeg sad bare og legede med nogle billeder. Alle taget af mig.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Ser fandme godt ud! Hvilket program arbejder du med?
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Lidt trist.. ligner jo introen til Lorry på TV2

Photoshop (lige meget hvilken version) - "Filter > Artistic > Poster Edges..."
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Billedet med Ferrariflag kunne have været interessant at se, hvor det kun var flagene der var manipuleret :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

jmunch skrev:Lidt trist.. ligner jo introen til Lorry på TV2

Photoshop (lige meget hvilken version) - "Filter > Artistic > Poster Edges..."
Tillykke. Du har bustet mig. Bortset fra at det ikke er det jeg har leget med. Men rart at vide, at man bruge den (Poster edge). Den vil jeg gå hjem og prøve i aften.

Men lad os da se, hvad du kan. For mit indlæg var ikke ment, som værende trist eller noget. Men med tanke på tråden (hvad skal man putte på væggen), så kunne en "tegning" af New York skyline måske være noget nogen ville lege med, og væsentligt billigere end at købe det af en kunstner selv.

Det er på ingen måde stor kunst. Kunst vil jeg ikke engang kalde det. Men lidt sjovt at se, hvad man kan få ud af Photoshop, et par plugins og et par gode billeder.

...
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Hmm syntes ideen er cool nok, syntes bare ikke helt om de færdige billeder, eller jov kan godt lige det allerførste billede :) Er sådan en fed kombination af at ligne tegnet/aquarel eller sådan noget og så et billede. Man tænker lige et øjeblik.

Apropo Manhattam skyline (regner med det er den vi snakker om når vi snakker NY) så er det faktisk ikke særlig svært at tage utrolig fede billeder af den når man er der selv. Gå halvvejs ud over Brooklyn brigde i solnedgangen (Tag en cola med for det kan godt tage lidt tid), find det fede sted og så gå igang med at tage billeder hver ½ time. Så får du nogle af dem som er super fede.
Skal det gøres lidt mere avanceret så tag og lav panorama billeder.

Selv Nørresundby havnefront kan se oki ud om aftenen:
http://lokefar.dk/fotoblog/index.php?showimage=34
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

3dotz skrev: Tillykke. Du har bustet mig. Bortset fra at det ikke er det jeg har leget med. Men rart at vide, at man bruge den (Poster edge). Den vil jeg gå hjem og prøve i aften.

Men lad os da se, hvad du kan. For mit indlæg var ikke ment, som værende trist eller noget. Men med tanke på tråden (hvad skal man putte på væggen), så kunne en "tegning" af New York skyline måske være noget nogen ville lege med, og væsentligt billigere end at købe det af en kunstner selv.

Det er på ingen måde stor kunst. Kunst vil jeg ikke engang kalde det. Men lidt sjovt at se, hvad man kan få ud af Photoshop, et par plugins og et par gode billeder.

...
Tak for det.
Det er ikke det det handler om, men hvad er idéen i at vise 10 billeder med den samme effekt så?
Vi startede alle et sted, men kan godt lide din måde at forsvare dig på. Jeg fortæller dig bare at den effekt du har brugt virker ret trist, og er brugt (for meget) i Lorry's intro.
Hvis du henviser til en tråd, så smid dine links derind istedet for at oprette endnu en tråd. Det var ikke ment som 'flame', men manden spurgte hvilken effekt der var brugt. Og jeg fortalte en som lignede den. Men tak fordi du gjorde mig opmærksom på at jeg tog fejl.
Og hvis du vil "dyste" eller bedømme mine evner kan du jo tage et smut forbi min portfolio og kigge noget af det jeg har lavet. jmunch.com
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvornår fortæller du mig, at din pik er større end min?

Jeg hverken vil eller udfordrer dig til duel på photoshop evner. Dertil er mine evner alt for ringe. Dit selvværd må dog være utrolig ringe siden jeg lige skal have disse kommentarer.

NU arbejder jeg som regel, når der kommer Lorry, så undskyld at jeg ikke har set den intro du snakker om. Hvad ideen er med at vise 10 billeder med den samme effekt? At jeg kan.

For jeg var ikke ude på at sælge et budskab eller noget. Det var for at vise en "tegning" effekt af et rigtigt billede. For mange kommer ikke så tæt på disse fantastiske kunstværker, som racerbiler og sportsvogne alle sammen er.

Disse billeder er oprindelig postet på et andet forum for racertosser. Hvad de synes om dem ved jeg ikke, men jeg syntes det var sjovt at se effekten af det plugin.

Men hvor flot er det at udfordre mig til en dyst (jeg takker pænt nej tak) med et link til en hjemmeside, hvor fire ud af fem punkter ikke virker. Flot Jacob.

I det mindste er mine "kunstværker" lavet af rigtige billeder og ikke en gang computerfis. Men du er den bedste. Din pik er den største. Jeg behøver ikke tage en sukkerknald for at lokke den frem, så vi kan måle efter. Jeg tror på dig.

Jeg giver dig :5af5 for dine evner.

...
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Stærk kommentar, men ved ikke om jeg skal græde eller grine af den. Tror bare vi stopper her da jeg ikke tror vi kommer meget videre. Men tak for de pæne ord.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Hvornår fortæller du mig, at din pik er større end min?

Jeg hverken vil eller udfordrer dig til duel på photoshop evner. Dertil er mine evner alt for ringe. Dit selvværd må dog være utrolig ringe siden jeg lige skal have disse kommentarer.

NU arbejder jeg som regel, når der kommer Lorry, så undskyld at jeg ikke har set den intro du snakker om. Hvad ideen er med at vise 10 billeder med den samme effekt? At jeg kan.

For jeg var ikke ude på at sælge et budskab eller noget. Det var for at vise en "tegning" effekt af et rigtigt billede. For mange kommer ikke så tæt på disse fantastiske kunstværker, som racerbiler og sportsvogne alle sammen er.

Disse billeder er oprindelig postet på et andet forum for racertosser. Hvad de synes om dem ved jeg ikke, men jeg syntes det var sjovt at se effekten af det plugin.

Men hvor flot er det at udfordre mig til en dyst (jeg takker pænt nej tak) med et link til en hjemmeside, hvor fire ud af fem punkter ikke virker. Flot Jacob.

I det mindste er mine "kunstværker" lavet af rigtige billeder og ikke en gang computerfis. Men du er den bedste. Din pik er den største. Jeg behøver ikke tage en sukkerknald for at lokke den frem, så vi kan måle efter. Jeg tror på dig.

Jeg giver dig :5af5 for dine evner.

...
Hvad blev du så sur over? Han har da ret i sine udtalelser - du viser 10 billeder med samme plugin... (som minder langt hen af vejen om Poster Edges - som minder om introen til Lorry). Kan slet ikke forstå hvad der får dig sådan op af stolen i første omgang...

Derpå spørger du selv "Men lad os da se, hvad du kan", hvortil manden refererer til en hjemmeside med et galleri på (lavet i photoshop). Så er det ikke hans photoshop evner, men at du selv har taget billedet, der gør dig til noget "specielt". Igen super mærkeligt, når du selv spørger ind til det :S

Du må virkeligt være kommet skævt ud af sengen her til morgen 3dotz, i mine øjne er dine udtalelser lige til et gult kort og en advarsel. For satan du er vred....
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

FrZ skrev: Hvad blev du så sur over? Han har da ret i sine udtalelser - du viser 10 billeder med samme plugin... (som minder langt hen af vejen om Poster Edges - som minder om introen til Lorry). Kan slet ikke forstå hvad der får dig sådan op af stolen i første omgang...

Derpå spørger du selv "Men lad os da se, hvad du kan", hvortil manden refererer til en hjemmeside med et galleri på (lavet i photoshop). Så er det ikke hans photoshop evner, men at du selv har taget billedet, der gør dig til noget "specielt". Igen super mærkeligt, når du selv spørger ind til det :S

Du må virkeligt være kommet skævt ud af sengen her til morgen 3dotz, i mine øjne er dine udtalelser lige til et gult kort og en advarsel. For satan du er vred....
Det var hensigten at fortælle Lanz3 hvilket program og effekt der var brugt, men er ked af at jeg har blandet mig i denne debat ;). Om forladelse 3dot. Over and Out.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg synes det ser superfedt ud med de Ferrari-flag der. Men græsset ser lidt underligt ud. Har ikke skide meget forstand på billeder og sådan, men jeg ved hvad der er pænt og hvad der er grimt, og de er i hvert fald ikke grimme. Men det med flagene er nu min favorit :)
BØH
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Luk nu røven Frz.

Mit oprindelige indlæg var ikke ment for, at folk skulle komme og klappe mig på ryggen og sige, at jeg var en stor dreng. Jeg lagde billederne op fordi jeg synes de var sjove.

Ikke fordi folk skulle rose mig for mine store Photoshopevner. De går nemlig ikke meget længere end til at resize og beskære billeder. Så finder jeg et plugin, der kan tage almindelige billeder og give dem et mere 'tegnet/malet' præg, som jeg legede med igår.

jmunchs første indlæg starter med en kommentar, som jeg tolker ovenud negativt. Derefter et i mine øjne overlegent, men forkert svar til Lanz3.
Så får jeg at vide, at jeg kan kigge på en hjemmeside. Fint nok. Jeg vil ikke udtale mig om kvaliteten af billederne (om end jeg ikke selv kunne lave det), men hæfter mig ved at, hvis man foregiver at lave en seriøs hjemmeside, så mangler fire ud af fem punkter ikke.

Om jeg er speciel fordi jeg har taget disse billeder? Ja lidt. For det er ikke alle, der kan tage de billeder, men igen mange kan. Så nej. Men at lave et billede af computergratik er ikke det samme, og det var heller ikke meningen, at man skulle sammenligne de to.

Frz du er latterlig at høre på. Du må opfordre til at jeg får alle de advarsler og kort som du har lyst til. Hvis det er hvad dine øjne ser så vil jeg nødig se ud af dine øjne en dag du har tømmermænd. For pokker hvor må din kæreste så lige en kran.

Men jeg låser denne tråd. Den var ikke ment som et debatoplæg til, hvor selvfed jeg er. Den var for at vise nogle lidt anderledes billeder, hvor af nogle, synes jeg selv er blevet ganske gode.

...
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg tillader mig lige at skrive i denne tråd...

Jeg kan ærlig talt ikke se det problematiske i jmunch's svar. Kort og præcist. At billederne så ikke tiltaler ham er vel smag og behag.

Ud fra din første post fremgår det ikke at det bare er for sjov med de billeder og jeg ville også have tolket det som om det var noget du ville have noget ris&ros for.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Låst