Req: DVD film
Redaktør: Moderators
Req: DVD film
Er der nogle der har følgende dvd'er:
* Kollegiet
* Die Hard 4
* Kærlighed På Film
* Kollegiet
* Die Hard 4
* Kærlighed På Film
Så vent til den er på tilbud til en 50'er? 
I tilfælde af at den nu er de 75 kroner værd, vil du så efter at have set den en gang, tage ind og se den i bio igen? Jeg mener; godt nok skulle det være en gennemført gyser, men den er dansk og det er "horror"... to ord der aldrig må optræde i samme sætning...
Og den må være overdrevet god hvis man vil se en gyser, hvor man kender plottet i forvejen.
I tilfælde af at den nu er de 75 kroner værd, vil du så efter at have set den en gang, tage ind og se den i bio igen? Jeg mener; godt nok skulle det være en gennemført gyser, men den er dansk og det er "horror"... to ord der aldrig må optræde i samme sætning...
Og den må være overdrevet god hvis man vil se en gyser, hvor man kender plottet i forvejen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LOL, af en eller anden grund tænker jeg med det samme på fiasko-"gyseren" "Kat".....QrazyLeg skrev:Så vent til den er på tilbud til en 50'er?
Jeg tror til al retfærdighed at denne film faktisk er ret god - om ikke andet bedre end Kat. Det var Stjerner Uden Hjerner jo næsten også, så det i sig selv er ikke en bedrift.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Don't fuck with the classics, dude!Mikkel skrev:LOL, af en eller anden grund tænker jeg med det samme på fiasko-"gyseren" "Kat".....QrazyLeg skrev:Så vent til den er på tilbud til en 50'er?
Udover det, er der så nogne der har screenshots fra den version af Kollegiet der ligger på nettet?
BØH
Til dem der ikke lige forstod min post så var det ren ironi. Sjovt nok har jeg ikke Die Hard 4 eller 5 og 6 for den sags skyld. Så det behøver i ikke sende mig flere beskeder om.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
<-- forestil jer en person der ligger flad af grin og tårerne triller ned af kinderne...
Down1, man skal jo passe på med hvad man siger i denne tid hvor ironi stadig er umådelig svært at få til at fremstå på skrift. Dog læste jeg engang på et forum at det ofte blev fremhævet med
Jeg skal satme aldrig læse en bog der bruger smilies! Jeg var lige ved at skrive et reply på 18 sider (front and back!) om hvor fortabt spaden var.
Down1, man skal jo passe på med hvad man siger i denne tid hvor ironi stadig er umådelig svært at få til at fremstå på skrift. Dog læste jeg engang på et forum at det ofte blev fremhævet med
Kode: Vælg alt
;)www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!