Req: DVD film

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjBaSze

Req: DVD film

Indlæg af DjBaSze »

Er der nogle der har følgende dvd'er:

* Kollegiet
* Die Hard 4
* Kærlighed På Film
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Har Die Hard 4 i DVD kvalitet, men ikk' som en hel DVD hvis du forstår ;)
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg har dem alle 3. Og hvis du spørger pænt kan du også få die hard 5 og 6.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

Down1 skrev:Jeg har dem alle 3. Og hvis du spørger pænt kan du også få die hard 5 og 6.
Og hvor har du lige fået Die Hard 5 og 6 fra ?
Altså er det ik den fjerde som lige har kørt i biffen ? :D
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

"Det kaldes ironi. Det den nye form for humor, hvor intet er alvor. Ironi. Det er der du siger de ting du ikke mener".. Tror det er det du skal lægge i det :)
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

nastyinc skrev:Har Die Hard 4 i DVD kvalitet, men ikk' som en hel DVD hvis du forstår ;)
Ja med dk subs ?
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Down1 skrev:Jeg har dem alle 3. Og hvis du spørger pænt kan du også få die hard 5 og 6.
hahaha, down1, kan du ikke smide 5 og 6'eren op på yousendit ? :D
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Er Kollegiet kommet i dvd kvali..? for vil gerne se den, men ved ikk om den er 75kr værd..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Så vent til den er på tilbud til en 50'er? :wink:

I tilfælde af at den nu er de 75 kroner værd, vil du så efter at have set den en gang, tage ind og se den i bio igen? Jeg mener; godt nok skulle det være en gennemført gyser, men den er dansk og det er "horror"... to ord der aldrig må optræde i samme sætning...

Og den må være overdrevet god hvis man vil se en gyser, hvor man kender plottet i forvejen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

hvis den var 75kr værd, kunne det jo ske man gad og bestille den når den kom på dvd.. :D
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

QrazyLeg skrev:Så vent til den er på tilbud til en 50'er? :wink:

I tilfælde af at den nu er de 75 kroner værd, vil du så efter at have set den en gang, tage ind og se den i bio igen? Jeg mener; godt nok skulle det være en gennemført gyser, men den er dansk og det er "horror"... to ord der aldrig må optræde i samme sætning...

Og den må være overdrevet god hvis man vil se en gyser, hvor man kender plottet i forvejen.
LOL, af en eller anden grund tænker jeg med det samme på fiasko-"gyseren" "Kat"..... :roll:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tror til al retfærdighed at denne film faktisk er ret god - om ikke andet bedre end Kat. Det var Stjerner Uden Hjerner jo næsten også, så det i sig selv er ikke en bedrift.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Mikkel skrev:
QrazyLeg skrev:Så vent til den er på tilbud til en 50'er? :wink:

LOL, af en eller anden grund tænker jeg med det samme på fiasko-"gyseren" "Kat"..... :roll:
Don't fuck with the classics, dude!

Udover det, er der så nogne der har screenshots fra den version af Kollegiet der ligger på nettet?
BØH
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Til dem der ikke lige forstod min post så var det ren ironi. Sjovt nok har jeg ikke Die Hard 4 eller 5 og 6 for den sags skyld. Så det behøver i ikke sende mig flere beskeder om.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

<-- forestil jer en person der ligger flad af grin og tårerne triller ned af kinderne...

Down1, man skal jo passe på med hvad man siger i denne tid hvor ironi stadig er umådelig svært at få til at fremstå på skrift. Dog læste jeg engang på et forum at det ofte blev fremhævet med

Kode: Vælg alt

;)
Jeg skal satme aldrig læse en bog der bruger smilies! Jeg var lige ved at skrive et reply på 18 sider (front and back!) om hvor fortabt spaden var.
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Sygt hvis nogle hoppede på den med 5 og 6 :D haha
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Down1 skrev:... Sjovt nok har jeg ikke Die Hard 4 eller 5 og 6 for den sags skyld. Så det behøver i ikke sende mig flere beskeder om.
:lol: :lol:
Besvar