Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
maler en del kunst på lærreder, blander spray og de her tusher sammen, synes det fungerer ret godt....
men de koster sku 30 kr stortset alle steder...det gider jeg ikke at gi og synes jeg er blevet for gammel til at nakke dem i boghandleren
har siddet og googlet lidt på det men synes ikke rigtigt at jeg kan komme ned i et prisleje omkring 20kr.. eller under... har hørt at de er billige i itailen men kan ikke lige finde nogle sider..
Har en ven der maler lidt graffiti og sådan. Jeg mener han købte 3 for et eller andet, men jeg er ikke helt sikker - Jeg vil lige høre ham.
Har du tjekket alle de hiphopstores der ligger rundt omkring?
har du billede af det du har lavet og hvor store er de ? og hva pris leje ligger vi i ca. hvis man vil købe noget.. har nemlig en stor tom mur i stuen. som ku bruge noget nyt og fresh
mt^1 skrev:har du billede af det du har lavet og hvor store er de ? og hva pris leje ligger vi i ca. hvis man vil købe noget.. har nemlig en stor tom mur i stuen. som ku bruge noget nyt og fresh
jeg laver i diverse størrelser, har solgt stortset alt det jeg har lavet....
har dog stadig 2 tilbage.. kan poste dem i forummet iaften så du/i kan se hvilken stil der bliver lagt for dagen..
mt^1 skrev:har du billede af det du har lavet og hvor store er de ? og hva pris leje ligger vi i ca. hvis man vil købe noget.. har nemlig en stor tom mur i stuen. som ku bruge noget nyt og fresh
jeg laver i diverse størrelser, har solgt stortset alt det jeg har lavet....
har dog stadig 2 tilbage.. kan poste dem i forummet iaften så du/i kan se hvilken stil der bliver lagt for dagen..