køb af Uni Posca Tusher..Hvor er det billigst?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

køb af Uni Posca Tusher..Hvor er det billigst?

Indlæg af allstar »

maler en del kunst på lærreder, blander spray og de her tusher sammen, synes det fungerer ret godt....

men de koster sku 30 kr stortset alle steder...det gider jeg ikke at gi og synes jeg er blevet for gammel til at nakke dem i boghandleren :)

har siddet og googlet lidt på det men synes ikke rigtigt at jeg kan komme ned i et prisleje omkring 20kr.. eller under... har hørt at de er billige i itailen men kan ikke lige finde nogle sider..

håber i kan hjælpe..
Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Har en ven der maler lidt graffiti og sådan. Jeg mener han købte 3 for et eller andet, men jeg er ikke helt sikker - Jeg vil lige høre ham.
Har du tjekket alle de hiphopstores der ligger rundt omkring?
BØH
allstar
Kontakt:

Indlæg af allstar »

jaja, maler self graff...så kender stederne...men de er ikke billige desværre..
Billede
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

har du billede af det du har lavet og hvor store er de ? og hva pris leje ligger vi i ca. hvis man vil købe noget.. har nemlig en stor tom mur i stuen. som ku bruge noget nyt og fresh
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Posca tusser er pisse dyre.

Jeg har selv 6 stykker til at stå i forskellige grå og sorte nuancer. De kostede mig 45 kroner stykket.

Jeg køte mine i archi tegn i aalborg og i en eller anden biks i århus, tæt ved chokolade fabrikken. Kan ikke huske hvad den hedder.
allstar
Kontakt:

Indlæg af allstar »

mt^1 skrev:har du billede af det du har lavet og hvor store er de ? og hva pris leje ligger vi i ca. hvis man vil købe noget.. har nemlig en stor tom mur i stuen. som ku bruge noget nyt og fresh
jeg laver i diverse størrelser, har solgt stortset alt det jeg har lavet....

har dog stadig 2 tilbage.. kan poste dem i forummet iaften så du/i kan se hvilken stil der bliver lagt for dagen..

pris for 80x80'erne har i snit været 1500-2000
Billede
mt^1

Indlæg af mt^1 »

allstar skrev:
mt^1 skrev:har du billede af det du har lavet og hvor store er de ? og hva pris leje ligger vi i ca. hvis man vil købe noget.. har nemlig en stor tom mur i stuen. som ku bruge noget nyt og fresh
jeg laver i diverse størrelser, har solgt stortset alt det jeg har lavet....

har dog stadig 2 tilbage.. kan poste dem i forummet iaften så du/i kan se hvilken stil der bliver lagt for dagen..

pris for 80x80'erne har i snit været 1500-2000

hva med et på 2½meter x 1 meter ? ;)

M
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
allstar
Kontakt:

Indlæg af allstar »

skriv en pm med hva du have forestilllet dig. så tager vi den derfra... farver motiv osv.
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Nu bliver jeg altså nød til at vide, hvad det er for nogle slags tusser?
og hvad der er så specialt ved dem
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
mt^1

Indlæg af mt^1 »

Okai, du får en pm i morgen aften, har ik tid før..

M
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Noget der kan bruges - ovenikøbet dansk undergrundsforhandler: http://www.runforcovershop.dk/group.asp?group=26&sub=26
Besvar