Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Crap.. Men man kan vel bare en landsby på S2, ligesom Drud har nogle på flere. Er der egentlig forskel på Serverne, det går vel bare ud på det samme? Og hvad gør det at man kommer i en alliance?
Spørger så meget fordi jeg ikke kunne finde svar på det inde på siden..
puha.. online browser spil. De er sku lige så farlige og afhængighedsfremkaldende som WoW og andre MMORPG'er
Har selv spillet et browser spil i sin tid der hed utopia, endte med jeg brugte 8-10 timer om dagen på det. Og ikke nok med det, men jeg har alt for tit stået op kl 3-4 om natten fordi vi skulle i krig.
Nu skriver jeg ikke for at være killjoy, men har bare hørt flere som tror at browser spil ikke kan påvirke en på samme negative måde som MMORPG'er.. det kan de. Så bare i lige husker det inden i bliver for grebet af det.
Bubbie skrev:Crap.. Men man kan vel bare en landsby på S2, ligesom Drud har nogle på flere. Er der egentlig forskel på Serverne, det går vel bare ud på det samme? Og hvad gør det at man kommer i en alliance?
Spørger så meget fordi jeg ikke kunne finde svar på det inde på siden..
Ja, man kan sagtens have en landsby på en af de andre servere. Nej der er ikke forskel på serverne..
Det er meget rart at være med i en alliance for folk tøver lige en tand mere med at angribe dig hvis du er med i sådan en. Desuden kan man spørge sine med-alliance-fellows om hjælp, råd osv.
Desuden kan der ligge krig mellem de forskellige alliancer og så kan man lave strategi og alt muligt sjovt.. Håber det hjalp..