Browser spil - Travian

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kjeldsen

Browser spil - Travian

Indlæg af Kjeldsen »

Hey alle sidder her og leger lidt med et browser spil som faktis er meget sjovt så det kunne være der var andre der ville være med?

http://www.travian.dk/?uc=dk2_26438
Her er et link så kan jeg også lige tjene lidt ekstra guld ved at i opretter jer her :lol:

Kjeldsen
Delight
Geografisk sted: Somewhere in musicland

Indlæg af Delight »

jeg prøver lige at melde mig til, så må vi se om jeg bliver bidt. :)
"I play for the good of music, the good of mankind!"
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg er med, har en bruger på server 1 og 3 ;)

Kan se du er på server 2.
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

NiceDelight :lol:

OkayDrud Hvordan går det med dig?
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Tja, ca. 300 indbyggere s1 og 60 s3.

Er kommet sent igang på s1, men kommet med en god alliance. S3 er bare om at være hurtigst :)
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Måtte jo lige prøve det, og har derfor lige et spørgsmål.. Hvis man er ved at bygge noget og man lukker browseren, så færdiggører den bygningen, ik?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Har været med der i 2 uger nu ca. Er på S2 - Cokeline
Vi burde næsten lave en CA Alliance
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

er på S1 - Bubbie.. Kan man lave alliancer mellem serverne?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nej det er vist ikke muligt... Desværre
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Crap.. Men man kan vel bare en landsby på S2, ligesom Drud har nogle på flere. Er der egentlig forskel på Serverne, det går vel bare ud på det samme? Og hvad gør det at man kommer i en alliance?

Spørger så meget fordi jeg ikke kunne finde svar på det inde på siden..
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

puha.. online browser spil. De er sku lige så farlige og afhængighedsfremkaldende som WoW og andre MMORPG'er
Har selv spillet et browser spil i sin tid der hed utopia, endte med jeg brugte 8-10 timer om dagen på det. Og ikke nok med det, men jeg har alt for tit stået op kl 3-4 om natten fordi vi skulle i krig.

Nu skriver jeg ikke for at være killjoy, men har bare hørt flere som tror at browser spil ikke kan påvirke en på samme negative måde som MMORPG'er.. det kan de. Så bare i lige husker det inden i bliver for grebet af det.
night_hawk

.

Indlæg af night_hawk »

der er jo også spillet Utopia. Det har jeg spillet i en årrække meget længe. Men man går jo hen og bliver afhængig af det

http://games.swirve.com/utopia/
Billede
kipip

Indlæg af kipip »

Bubbie skrev:Crap.. Men man kan vel bare en landsby på S2, ligesom Drud har nogle på flere. Er der egentlig forskel på Serverne, det går vel bare ud på det samme? Og hvad gør det at man kommer i en alliance?

Spørger så meget fordi jeg ikke kunne finde svar på det inde på siden..
Ja, man kan sagtens have en landsby på en af de andre servere. Nej der er ikke forskel på serverne..
Det er meget rart at være med i en alliance for folk tøver lige en tand mere med at angribe dig hvis du er med i sådan en. Desuden kan man spørge sine med-alliance-fellows om hjælp, råd osv.
Desuden kan der ligge krig mellem de forskellige alliancer og så kan man lave strategi og alt muligt sjovt.. :D Håber det hjalp..
dude, you fugly :D
Besvar