STØT KYLLINGEN !

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Joe_Joesen

Indlæg af Joe_Joesen »

Har du ret i Ejlemos :) -

Stop med alle de støtte sider de nytter nada, kom nu videre..

Hvis Ramussen var så uskyldig som han siger , så kan det som sagt tidligere i dette forum ikke være så svært at vise det skide pas..

Men det handler i bund og grund ikke en skid om han trænede her eller der, det der er galt er at tour de france fatisk slet ikke ville havde haft ham med fra start, men det kom han så.
Så da de nærmede sig slutningen så de, at det faktisk var Ramussen som ville vinde, ´derfor giver ham direktøren en masse penge under bordet, også smider Rabobank, ramussen ud:
Det ender med at han også gør det næste år indtil det er en franskmand der vinder, deres store håb i år var jo Christophe Moreau men han vandt jo ikke..

Det sgu min teori :D ..

Som jeg deler med en masse andre har jeg fundet ud af :D ..

Held & Lykke med jeres underskrifter, i sidste ende ser det sgu godt ud med 100.000 underskrifter spm bare ligger og fylder :D
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Ejlemos skrev:
Plys - det nye kuld skrev:Indtil det modsatte er bevist, så har han ikke været i Mexico.
Er det ikke nærmere: Indtil det modsatte er bevist, VAR han i Mexico ?? Det vil jeg nu mene.

... :)
Næh, det var ment som jeg skrev det, for det er på dét grundlag Michael er blevet fyret.
Hvis han virkelig var i Mexico, og ikke i Italien, så ville det - som nævnt tidl. i denne tråd - være meget nemt at dokumentere, ved hjælp af stemplerne ved ind- og udrejse af Mexico, i hans pas.
Men det har han jo ikke haft synderligt travlt med at hive frem...

Så.. Indtil det modsatte er bevist har han IKKE været i Mexico (og er iøvrigt uhjælpeligt arbjdsløs (fjols)). :)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Well hvis jeg ikke fik vist mit pas inden jeg blev fyret, så ventede jeg til en retssag med at fremvise mine beviser.

Jeg håber naivt stadig på at han var i mexico.
niller

Indlæg af niller »

Hvorfor skulle der også gælde omvendt bevisførelse for ham, når alle andre er uskyldige før det modsatte er bevist?

For eksempel ser Contador ikke ligefrem ud til at have rent blod i posen:

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article322914.ece

Når det så er sagt, synes jeg skam det er i orden, at han bliver fyret, hvis det kan bevises han har løjet eller han indrømmer det, som det jo påstås han har gjort. Men det er jo så ord mod ord, når han selv benægter at have indrømmet det.
Tylak

Indlæg af Tylak »

niller skrev:For eksempel ser Contador ikke ligefrem ud til at have rent blod i posen:

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article322914.ece
Contador er da så meget dopet, men det er de sku allesammen :D
Med rask baghånd skal kvindemund forties!
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Nu er det sådan at Michael Rasmussen ikke har cyklet for landsholdet i flere år, så at DCU kommer ind og blander sig er latterligt, for han køre ikke engang for dem på landsholdet. Så som han selv sagde de har faktisk ingen ret til at blande sig. Og dermed tæller de advarsler jo ikke.

Det svare jo til at mit gamle arbejde klagede over jeg ikke dukkede op på arbejde mere selvom jeg havde forladt jobbet for år tilbage..

Ergo kun 2 advarsler som er gældende der var udstedt af UCI.

Spanien snød resten af verden hahaha.. Hvem skulle tro sådan nogle parasolhatte kunne udtænke sådan en brilliant plan? :D
He who dies with honor is a dead man!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Som Mail også skriver, så forstår jeg sgu også godt Rasmussen...

Det er da meget naturligt at han ikke har vidst sit pas eller andet frem endnu... Han har hyret en advokat...der kommer nok til at køre en sag..derfor skal han bare holde mund og ikke vise noget som helst frem før hans advokat kommer med andre ordrer.. Alt andet vil risikere at kunne skade hans sag..!

Og mht til om han er skyldig eller ej... jeg tror stadig på at han taler sandt... om det så er snot-naivt, ja det må tiden vise.. jeg lader indtil videre tvivlen komme ham til gode..

Og som sagt: Man er uskyldig indtil det modsatte er bevist! SLUT, FÆRDIG, PUNKTUM!

Tillykke Contador... du blev nummer 2!!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

TheJackal skrev:Tillykke Contador... du blev nummer 2!!!
ja og det gjorde han så alligevel ikk, hvis man ska gå ud fra at alle der har taget doping ska ud.. der er jo afleveret bevis-materiale et eller andet sted om, at hele hans hold har taget doping.. såå han får sq nok ikk sejren alligevel..
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det er jeg godt klar over... men som jeg også har skrevet om Rasmussen..: Man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.. :)

Men ja.. har også hørt om sagen imod ham... Og skulle han blive knaldet (hvilket det jo godt kunne lyde som) så tager vi den derfra.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Todi

..

Indlæg af Todi »

Så vidt jeg ved, har rytterne har pligt til at oplyse hvor de befinder sig i en vis periode op til touren.
Eftersom at de der antidoping folk ikke kunne finde ham, der hvor han havde oplyst han var i Mexico, kunne de ikke tage doping prøver af ham. Han har derfor kunne havde taget en masse doping, så han havde nemmere ved at opbygge en god form/kondition.
Besvar