STØT KYLLINGEN !

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

LunaPark
Kontakt:

STØT KYLLINGEN !

Indlæg af LunaPark »

Støt den rigtige vinder af touren.

www.kyllingen.com
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Støttet ^^
He who dies with honor is a dead man!
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

hvordan gør man..? for der kommer ikk rigtigt andet end et billed med overskriften og teksten.. :?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

baaah

Hvis manden siger han har været i Mexico kan han da bare flashe hans pas. Der vil der nemlig så være to stempler som man får for ind- og udrejse i Mexico...

Så mon ikke han lyver?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Cokeline: måske, måske ikke.. Hellere det end en der allerede står på doping doktorens papir (Contador).

Desuden kan det diskuteres til midnat og så skal jeg ud og lege vampyr så eod :D
He who dies with honor is a dead man!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Alle de der underskriftindsamlinger er kun til at grine af. De kan ikke bruges til en skid. Og burde slet ikke tages seriøst.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Ejlemos
Geografisk sted: ON THE EDGE!

Indlæg af Ejlemos »

Så er der skrevet under!!! :)

Cokeline skrev:baaah

Hvis manden siger han har været i Mexico kan han da bare flashe hans pas. Der vil der nemlig så være to stempler som man får for ind- og udrejse i Mexico...

Så mon ikke han lyver?
Måske venter han med at bevise at han har været i Mexico til der kommer en retssag.
Og endda selvom han VAR i Italien, så er det jo ikke grund nok til at smide ham ud af Touren, det er jo ikke en positiv dopingtest!!
Ejlemos..

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Ejlemos skrev:Så er der skrevet under!!! :)

Måske venter han med at bevise at han har været i Mexico til der kommer en retssag.
Og endda selvom han VAR i Italien, så er det jo ikke grund nok til at smide ham ud af Touren, det er jo ikke en positiv dopingtest!!
Der er skam heller ikke snak om en dopingtest (selvom alle ved at han har snydt). Der er tale om at han lyver om, hvor han har været. Det er vel ganske normalt at blive fyret, hvis man bliver taget i at lyve.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Down1 skrev:Alle de der underskriftindsamlinger er kun til at grine af. De kan ikke bruges til en skid. Og burde slet ikke tages seriøst.
Jeg kunne ikke være mere enig
BØH
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Han er en fusker i en fuskerverden. Ingen grund til sympati ... med mindre man generelt vil støtte forbrydere.

Jeg ved godt han ikke er taget for doping, men 2 advarsler er to for meget. Glem den nar :)
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

jeg vil gerne støtte ham Luna ;)
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Jeg har også støttet ham !
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

det har jeg oss..
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

aroxdk skrev:Han er en fusker i en fuskerverden. Ingen grund til sympati ... med mindre man generelt vil støtte forbrydere.

Jeg ved godt han ikke er taget for doping, men 2 advarsler er to for meget. Glem den nar :)
Det var da nok en latterlig kommentar.. :roll: Hvordan kan 2 advarsler være for meget nå reglerne siger 3?? Ja okay hvis du får 2 klip i dit kørekort hvis du har sådan et, så skal det måskes også tages fra dig? For 2 er jo for meget...eller..
Der er fuskere i alle sportsgrene!
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

åhh nej ikke endnu en af de her underskrift indsamlinger! de kan jo bruges til nada.. der blev ikke fundet atom våben i irak, lav en underskrift indsamling! amen altså.. fair nok at folk støtter ham, men tror nok han for flere hundrede mails om dagen, hvor i folk siger at de støtter ham, så det burde han ikke længere være tvivl om.. han må bare til få den retsag igang, så man endelig kan få slået fast, hvor han har været på de bestemte tidspunkter! håber sgu han kan bevise hans uskyld.. så kan rabobank sgu lære det :)
...::// Team AuG \\::...
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

ThomazMix skrev:
aroxdk skrev:Han er en fusker i en fuskerverden. Ingen grund til sympati ... med mindre man generelt vil støtte forbrydere.

Det var da nok en latterlig kommentar.. :roll: Hvordan kan 2 advarsler være for meget nå reglerne siger 3?? Ja okay hvis du får 2 klip i dit kørekort hvis du har sådan et, så skal det måskes også tages fra dig? For 2 er jo for meget...eller..
Der er fuskere i alle sportsgrene!
Så du mener jeg skal støtte ham med en underskrift?

Jeg har ikke kørekort, men jeg så gerne at pappet blev taget for helt små forseelser. Der kører alt for mange idioter rundt :)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Indtil det modsatte er bevist, så har han ikke været i Mexico.
Kyllingen blev ikke officielt smidt ud af Tour De France - han blev fyret af Rabobank, og dermed Exit De France... længere er den ikke.

At han ikke er testet positiv har intet med den sag at gøre :)

Iøvrigt havde han ikke 2, men i alt 4 advarsler; 2 fra DCU og 2 fra UCI.
3 advarsler fra ét af forbundende udløser karantæne, så rent regelret,
er advarslerne intet værd i denne sammenhæng.

Det er - indtil videre i hvertfald - kun en sag om tillids- og regelbrud, mellem arbejdsgiver og arbejdstager.

Hvis han kan (mod)bevise noget, burde han nok have gjort det for længe siden... men der er måske en grund til han kaldes ´Kyllingen´;)

Som det står lige nu, er han færdig i proff. cykelsport.

PS - Ingen støtte fra mig - man rider som man (cykel)sadler!
PPS - Iøvrigt en fantastisk drømmekage jeg har fået bagt :P
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Plys - det nye kuld skrev: PPS - Iøvrigt en fantastisk drømmekage jeg har fået bagt :P
bager du tit på denne tid?
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Det sker :lol:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Ejlemos
Geografisk sted: ON THE EDGE!

Indlæg af Ejlemos »

Plys - det nye kuld skrev:Indtil det modsatte er bevist, så har han ikke været i Mexico.
Er det ikke nærmere: Indtil det modsatte er bevist, VAR han i Mexico ?? Det vil jeg nu mene.

Hvordan kan en mands (endda en italiener, som ikke ønsker at se en dansker på podiet i Tour'en) udtalelse om at ha set M.R. i pisse regnvejr på et bjerg i italien, være noget som over hovedet får folk til at rynke brynene. Det forstår jeg ikke. Har man ingen beviser, har man ingen sag.

men det er jo bare min mening :)
Ejlemos..

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
Besvar