Hjælp søges angående Ny Alliance

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:2) ... Endvidere står der, at Naser Khader (med ledelse) vil sende forslag ud til medlemmerne, der så skal stemme om, hvilke forslag der skal udgøre partiets politik. Hvilket jo indirekte må tyde på, at NA ikke har en politik endnu.

2) Så FrZ kan du ikke anskueliggøre partiets politik for mig.
1) Han sender et forslag ud - hvad siger det dig? At han danner sin politik efter hvad flertallet af hans MEDLEMMER mener. Altså bliver der nok ikke noget RADIKALT (hehe) ændret. Hvis du virkeligt er i tvivl, så tror jeg ikke du har sat dig ind i Nasers gamle holdninger, for uden tvivl om han vil stå ved dem nu. Dog er der nok områder, hvor han hellere vil høre hvordan hans kommende vælgere vil twiste de holdninger.

Han søger twistet - både for hans egen skyld, men især for at vælgerne ved hvor de står ved kampagnen. Han står bag dem, det er da faktisk endda smart :)

2) Læs forrige :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:Læs URBAN idag, hvis du kan finde et eksemplar i det nordjyske. NA's skatteforslag bliver sablet ned af de andre partiers skatteordførere, og en politiker er lige ved at sige, at vi bliver holdt for nar.
Selvfølgelig vil de sable hans forslag ned, holdt det 100% vand, ville det jo være sindsygt pinligt, at de ikke var kommet på det noget før. - Holder det ikke 100% vand, er det stadig en modsatrettet holdning - og med argumenter der måske ikke har været oppe og vende.

Jeg kender ikke særligt meget til finansieringen af vores stat, men jeg holder på at den kan effektiviseres gevaldigt, måske vi bare skulle blive købt af en private equity fund, og så blive solgt fra i brudstykker. :)

Anywho - ingen tvivl hos mig om at en top skat på 69% er fuldstændigt idioti. Hvor imod en grundskat på 40% straks lyder meget bedre :) Så jeg håber da at NK's forslag betyder mere overvejelse omkring skattesystemet.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

3dotz skrev:Endvidere står der, at Naser Khader (med ledelse) vil sende forslag ud til medlemmerne, der så skal stemme om, hvilke forslag der skal udgøre partiets politik. Hvilket jo indirekte må tyde på, at NA ikke har en politik endnu.
Når de andre partiers partiprogrammer skal revideres bliver det også sendt ud til de forskellige afdelinger i landet. NA har bare ikke det samme bagland af kredse som de andre partier, og bliver derfor nød til at gøre det på denne måde.

Jeg se selv tildels lidt skeptisk overfor hvad partiet kan byde på, men hilser det da velkommen, og håber at de kan ruske lidt op i tingene
nesia

Indlæg af nesia »

Desuden har Ny Alliance (liste Y, som de nu hedder) meldt klart ud på en række områder

Copy + pasted direkte fra deres seneste nyhedsbrev:
Indtil videre har vi blandt andet sagt:

• Vi vil af med blokpolitikken

• Vi vil have Dansk Folkepartis indflydelse minimeret

• Vi vil gerne have et serviceeftersyn af hele udlændingepolitikken og lovgivningen. Vi går ind for en stram, men human udlændingepolitik.

• Vi går ind for 24–års reglen, hvis den forhindrer tvangsægteskaber. Hvis ikke den virker efter hensigten, skal den selvfølgelig væk.

• Asylcentrene skal på nær ét modtagelsescenter fjernes. Vi ønsker ikke, at folk, der er på flugt fra krig og ødelæggelse, skal sidde i årevis i et asylcenter, mens de afventer en afgørelse på deres sag. Hvis ikke man er syg i forvejen, så bliver man det af at opholde sig så længe i et asylcenter.

• Vi vil gerne have udvidet greencard-ordningen: Danmark har brug for kloge hoveder og folk med hænderne skruet rigtigt på.

• Vi har en vision om at få skatten på arbejde ned på omkring 40 pct. Det drejer sig ikke om at give lettelser til de rige, men om at undgå sort arbejde, afskaffe skattespekulation, undgå at almindelige mennesker straffes for at arbejde og om at gøre det attraktivt at blive lidt længere på arbejdsmarkedet. Skattepolitikken er for os udelukkende et redskab, som kan sikre, at vi i fremtiden har hænder nok og råd til velfærd.

• Vi ønsker fuldgyldigt medlemskab af EU og støtter derfor en fjernelse af forbeholdene.

• Vi ser hverken USA som en fjende eller som et land, som vi skal følge i ét og alt. Danmark og EU skal være en kritisk og konstruktiv medspiller. Det har USA og verden brug for.

• Udviklingsbistanden skal op på 1 pct. af BNI.

• Vi ønsker en Marshall-plan for både Afrika og Mellemøsten.

• Vi ønsker en ny skolepolitik, som ikke deler os mellem testfanatikere og 70'er pædagogik.

• Vi vil sikre velfærdsstaten og vil af med kontroltyranniet i den offentlige sektor.
Besvar