Lege med tog...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz, det er jo KUN fordi du er togfører... Det er godt nok narrow minded, at fare i flint på den måde.

Al fiktion prøver at efterligne realitet så godt som muligt - skal det så forbydes, fordi folk er for dumme til at skelne, og derfor kan skade uskyldige mennesker?

Filmen er som sådan meget fint lavet - men formålet med at dele den, uden at sige hvorfor fangede jeg ikke?!?!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Tjaa.. Bare for at få lidt repsons.. Såmæn ikke så meget andet.
Nu sad jeg og brugte lidt tid på det, så ville bare dele den herinde...

Sidste år på HH, skulle vi også lave en film, hvor der ifølge vores "manuskrift", skulle indgå en påkørsel af en mand (i bil).. Så fik bare ideen, nu hvor jeg, her et år efter, vidste at det kunne jeg gøre bedre (Med effekter)...

Var mest for at chokere folk.. :) Hvilket vist også lykkedes... Og så længe jeg ikke har skadet nogen psykisk eller fysisk, er jeg sgu ligeglad om folk synes at det er forkasteligt, eller kalder mig "spa**er" .

Og som 3dotz siger, så ja, måske har jeg en syg tankegang... Eller?
Jeg rekonstruerer bare noget som rent faktisk er sket for nogle.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

FrZ skrev:3dotz, det er jo KUN fordi du er togfører... Det er godt nok narrow minded, at fare i flint på den måde.
Nu går jeg i små sko, men jeg er ikke mere togfører end du er folkeskoleelev. Togføreren er ham/hende der billetterer i togene, mens lokomotivføreren (i daglig tale lokoføreren) er ham, der fremfører toget.

Min harme går nok mest på, at Morten vælger at uploade sit klip til Youtube, så en masse mennesker kan se det. Havde han haft klippet på sin hjemmeside, så havde antallet af mennesker, der ville se klippet været væsentligt mindre end det er nu.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

Jeg syntes at det faktisk er rigtig godt lavet.. thumbs up for det! Dog vil jeg give 3dotz lidt ret, på det punkt med at uploade den til youtube, ikke fordi der så meget forkert i det, men måden det bliver gjordt på. Nu findes der altså mange hjerne døde folk i verdenen (God bless America!), som sagtens kunne finde på at gøre det i virkeligheden.. Så forstår ikke helt, hvorfor du ikke skriver, på youtube, at det er lavet Adobe? For det vel det du vil vise folk, at du har skills i!
Håber ik det blev alt for kritisk, for det skal helst ikke være meningen :P
...::// Team AuG \\::...
Billede
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Hold dog op.. Fandmer for meget at I kan blive stødt over et fiktivt klip manden har bikset sammen..

Hvis I mener at det opfordrer folk til at udføre de stunts i virkeligheden, så er jeg sgu nok sikker på at de folk der er sindssyge nok til at lege med tanken i forvejen, nok også er sindssyge nok til at gøre det uden at have set et fiktivt videoklip..
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

men der er jo ingen grund til at give dem gode ideer

ligesom man går heller ikke hen og slår en anden gut foran en araber, uden at forvente at han blander sig og gir alle en ekstra fordi han er lidt mere en vilkat af natur

stenet svar men måske en måde at forklare den menneskelige psykologi der ligger til grund for vores spekulationer på om andre ville kunne finde på at efterligne dette (og jeg mener ikke i adobe)
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

(og ja... måske er det bare en fordom men jeg frygter dog alligevel det kunne ske)
Billede
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Lad os endelig give verden mundkurv på.
Ligesom den kinesiske regering tvang google til at fjerne "følsomme" søge resultater omhandlende Tiananmen Square episoden.

Free speech.
Fuck censorship.
nesia

Indlæg af nesia »

Ace skrev:... ligesom man går heller ikke hen og slår en anden gut foran en araber, uden at forvente at han blander sig og gir alle en ekstra fordi han er lidt mere en vilkat af natur ...
Måske du bare skulle stoppe her, jeg vil da mene den slags fordomsfulde og racistiske bemærkninger påvirker folk mere negativt end 9's video.

Btw. 9:
Flot video, kan godt lide måden du lod den tale for sig selv uden nogen nærmere forklaring, hverken her på brættet eller på CA :lol:
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

jeg vil sige at videoen er flot klippet, meget realistisk, syntes så ikke om måden den bliver præsenteret på så man kunne risikere at misforstå
men ja mine argumenter var/er bygget på fordomme mere end faktuelle data, det generer mig ikke lige pt

(hvor er mail henne i den her diskution), du har da aldrig været genert for at sige mig eller andre imod, kunne vi lige få et bud :)
så skal jeg nok holde min mund bagefter, bliver nok bare "nakket" endnu mere for min holdning her ;)

heh 9, du har da virkelig fået folk op af stolene med den her ihvertfald, måske ikke så meget om selve den tekniske klipning som du måske havde håbet, men mere alt det andet..
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe Ace jeg er skam lige her, og jeg har læst tråden med stor underholdning til følge.

Jeg kan godt se at det for f.eks 3dotz ikke er en sjov situation der skildres, men modsat må jeg give psyclone, hofmeister og de andre ret i at jeg ikke finder det så forkert.

Tanken bag en handling som den der skildres er alle jo enige i er forkert, men jeg synes nu ikke videoen er så realistisk at man ikka kan se det er falsk. Altså lad os nu have lidt mere tiltro til den menskelige hjerne.

Selvfølgelig kan man sige at en lille disclaimer i starten af videoen ikke ville have skadet, men mit pis koger ikke fordi man ikke har lavet en.

9. det er ganske godt lavet.

Og endn en gang så synes jeg det er lige hårdt nok at kalde folk spasser osv i en tråd som den her.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Hele ideen opstod ved at jeg lavede en video med biler, som jeg fik ideen fra en gut ved navn Lasse Gjertsen: http://youtube.com/watch?v=gRqk71JG8QI

Der hvor vi filmede, fortalte mt^1 at der kom et tog om 10 min, så skyndte vi os derhen og filmede sekvensen.

Og eftersom der ikke er noget foruroligende ved dette klip (Ingen blod, splatter osv), men slutningen bare bliver overladt til fantasien, synes jeg ikke det er slemt.

Og JA, måske ville jeg underbevidst have at folk skulle blive chokeret...
Og JA, synes det er fedt at folk udtrykker deres meninger i en af mine tråde, endnu engang..!
Besvar