Lege med tog...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Lege med tog...

Indlæg af 9 »

Hey..
Jeg sad lige og lavede en film igår aftes, som jeg smed på youtube, hvor jeg leger med et tog ;)

http://youtube.com/watch?v=0Nnojcfy2yU
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

haha?
Billede
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Idiot ?
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

Glemte at forklare, at det er et resultat af lidt øvelse i Adobe After Effects.. :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Idiot

Jeg ved ikke om dette "stunt" er foregået i virkeligheden, men lokomotivføreren vil i givet fald nok ikke være psykisk i stand til at køre videre, hvis dette er virkelighed.

Men uanset hvad så er det et tegn på ualmindelig dårlig smag at lave sådan en video.

Det er bestemt ikke studenterhuen, der trykker mest på dig Kolding, hvis du har lavet denne video. Jeg og mine kolleger risikerer denne oplevelse hver dag.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Du har klippet 2 film sammen eller hvad? Du skulle have holdt den et split sekund længere.

3dotz
Tag det nu roligt.. (:
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

læs nu hva manden skriver inden går amok...

"Glemte at forklare, at det er et resultat af lidt øvelse i Adobe After Effects.. "

how hard can it be ? !!
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Selvfølgelig er det sgu da ikke ægte.
Chill the fuck out.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Jeg syntes tanken er idiotisk uanset hvad. Halvhjernet koncept.

Forstår udemærket 3dot'z reaktion på det her. Han siddet bag rattet til daglig og det må fandme ikke være det sjoveste at skulle tænke på at det kan ske en dag, uden han har en mulighed for at gøre noget ved det.

Måske er det flot lavet hvis du har klippet det med noget adobe. Men var det ikke federe at få en kat til at score et mål i en fodboldtkamp eller noget andet. (kan godt være reaktionen ikke havde været så kraftig hvis du havde forklaret det grundigt fra starten)

En holdning er en holdning. Min er klart at hvis der var en knægt på 8 som så det, ville han ikke vide forskel og måske kunne finde på at prøve det. Derfor syntes jeg bestemt ikke om konceptet. Også selvom jeg ved det er fake.
Billede
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

så syntes i også at alle action film bør forbydes, da det ser ud som om, at mennesker sætter deres liv på spil!?!!?!

aahhh come on!!! han har jo bare snydt lidt hjemmefra!

syntes det var fint lavet! ok grineren
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Ace skrev:Jeg syntes tanken er idiotisk uanset hvad. Halvhjernet koncept.
Ej, nu styrer du dig kraftedeme.
Magen til over-analyserende medløber skal man sgu lede længe efter.

Hvis en 8-årig knægt hopper ud foran et tog, så er der kun en part at skyde skylden på, og det er forældrene.

Stop det der naive bullshit.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Stadig min holdning... ;)
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/13/075731.htm
Ud over tog-surfing oplever DSB to andre former for livsfarlig leg omkring togene, fortæller Erik Christensen.

Det ene er "train-chicken", hvor unge mennesker udfordrer hinanden til at sidde længst muligt på skinnerne, inden de undviger et modkørende tog.
Fortæl mig lige, hvor mange børn og unge, der sidder og surfer på youtube vil være i stand til at se forskel på om det er snyd eller ej. Fakta er, at train chicken eksisterer. Følgende er taget fra DR artiklen, hvor der er lidt fakta omkring train surfing m.m. i Berlins undergrund.
De omkomne var mellem 13 og 25 år, flest mellem 16 og 20
Er det ikke den alder du tilhører Kolding? Flot at du har kunne klippe to film sammen, men du har en syg tankegang.

Om jeg virker irriteret. Det er mig, der skal risikere at skulle igennem flere ugers psykologsamtaler fordi en idiot skal ud og lege med mit tog.

Så sent som i går var der en påkørsel ved Klampenborg. Det var en togfører, der bemærkede et mærkeligt bump og efterfølgende tog kunne så få lov at se et styk splattet svensker.

Han lavede ikke train chicken. Hvad bliver det næste. Du klipper en brændende mand sammen med en tankstation. Spa***r

...
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

^^
Simpelthen noget af det sindsygeste jeg nogensinde har læst.
At få ondt i røven over sådan noget... Det kan jeg slet ikke håndtere i min hjerne. Men jeg kan da sagtens sætte mig i dit sted, 3dotz.
Det må være en frygtelig oplevelse. Men...

Én ting er hvis Hr. Koldning faktisk HAVDE løbet ud foran et tog, men hallo, boyos, det gjorde han jo ikke.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

" Du klipper en brændende mand sammen med en tankstation. Spa***r "

cool ide.... 9: har du tid i morgen så har jeg lidt benzin og ild...

mvh

cam-manden
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

PsyClone skrev: Hvis en 8-årig knægt hopper ud foran et tog, så er der kun en part at skyde skylden på, og det er forældrene.

Stop det der naive bullshit
Men når en 18 årig dreng kører galt spirituspåvirket, så er det ikke forældrene, der har fejlet deres opdragelse. Mon ikke en otte årig dreng har sværere ved at skelne fornuft fra fiktion end en ung person, som burde have intelligens nok til at vide, at det kunne gå galt.

Man er nødt til at bringe advarsler foran Jackass og lignende programmer, som er rettet mod unge mennesker for, at de ikke skal gøre de samme ting, og der alligevel altid er nogle, som skal prøve de samme stunts.

Vi havde jo vores egen danske udgave af Jackass. Mig bekendt var du vist en af de involverede i dette (kan sagtens være jeg tager fejl). Det på trods af de mange advarsler om ikke at prøve lignende.

Kolding er ikke løbet ud foran toget, men det kan man ikke se på klippet. Jeg har også set det andet klip, hvor det ser ud som om han bliver ramt af en bil. Usmagelige klip, men jeg er heller ikke personen, der syntes det var fedt at se Saddam Hussein blive hængt eller folk komme til skade.

PHOTOSHOP!
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

hørt !
Billede
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

Må indrømme at jeg synes jeres kommentarer er latterlige.
Har selv foragt for dem der tager deres eget liv på andres bekostninger.

Men at i stadig har ondt i røven, selvom jeg "afslørede" at det faktisk var fake, dvs.
DET ER 2 FORSKELLIGE KLIP.

1 KLIP:
ET TOG DER STILLE OG ROLIG PASSERER
2 KLIP:
KAMERAET STÅR PRÆCIS SAMME STED, EFTER TOGET ER KØRT FORBI, OG JEG LØBER UD PÅ SKINNERNE.

De to optagelser skulle jeg bare bruge for derefter at klippe det sammen i Adobe After Effects

WARNING: INGEN TOGFØRER KOM TIL SKADE, HVERKEN PSYKISK ELLER FYSISK UNDER DISSE OPTAGELSER!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu har jeg ikke set klippet men dine evner til det må jo være gode nok eftersom folk hopper på den og farer i flint.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

9 skrev:Må indrømme at jeg synes jeres kommentarer er latterlige.
ENIG
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Besvar