Jeg sad lige og lavede en film igår aftes, som jeg smed på youtube, hvor jeg leger med et tog
http://youtube.com/watch?v=0Nnojcfy2yU
Redaktør: Moderators

Ej, nu styrer du dig kraftedeme.Ace skrev:Jeg syntes tanken er idiotisk uanset hvad. Halvhjernet koncept.
Fortæl mig lige, hvor mange børn og unge, der sidder og surfer på youtube vil være i stand til at se forskel på om det er snyd eller ej. Fakta er, at train chicken eksisterer. Følgende er taget fra DR artiklen, hvor der er lidt fakta omkring train surfing m.m. i Berlins undergrund.Ud over tog-surfing oplever DSB to andre former for livsfarlig leg omkring togene, fortæller Erik Christensen.
Det ene er "train-chicken", hvor unge mennesker udfordrer hinanden til at sidde længst muligt på skinnerne, inden de undviger et modkørende tog.
Er det ikke den alder du tilhører Kolding? Flot at du har kunne klippe to film sammen, men du har en syg tankegang.De omkomne var mellem 13 og 25 år, flest mellem 16 og 20
Men når en 18 årig dreng kører galt spirituspåvirket, så er det ikke forældrene, der har fejlet deres opdragelse. Mon ikke en otte årig dreng har sværere ved at skelne fornuft fra fiktion end en ung person, som burde have intelligens nok til at vide, at det kunne gå galt.PsyClone skrev: Hvis en 8-årig knægt hopper ud foran et tog, så er der kun en part at skyde skylden på, og det er forældrene.
Stop det der naive bullshit