Hvilken sport...
Redaktør: Moderators
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
ikke råd/ikke tid/ikke overskudPsyClone skrev:Jeg træner desværre kun bodega musklen... Ville gerne begynde at styrketræne, men jeg har ikke råd/ikke tid/ikke overskud til det.
Er det ikke sådan de sædvanlige undskyldninger lyder?
Ikke overskud hører under ikke råd/ikke tid/ og de hører allesammen under gider ikke, men jo - det er de mest alm undskyldninger
Jeg spiller håndbold, går i motionscenter og så spiller jeg af og til golf, men spiller ikke ligeså meget golf, som jeg har lyst til.. 
Jeg har før i tiden spillet fodbold og tennis.
Håndbold regner jeg med, hvis alt går vel, at jeg skal spille 3. division her til næste sæson, da jeg har skiftet klub.
Jeg har før i tiden spillet fodbold og tennis.
Håndbold regner jeg med, hvis alt går vel, at jeg skal spille 3. division her til næste sæson, da jeg har skiftet klub.
"I play for the good of music, the good of mankind!"
Jeg spiller ishockey stort set hver eneste dag. Jeg har før spillet fodbold og badminton på topplan men der kunne ikke blive tid til det hele.
Om sommeren står jeg på wakeboard, vandski, windsurf og kiteboard.
Om vinteren bliver det til ski og snowboard.
Det skal lige siges at jeg arbejder i den lokale Surf og Ski butik
Om sommeren står jeg på wakeboard, vandski, windsurf og kiteboard.
Om vinteren bliver det til ski og snowboard.
Det skal lige siges at jeg arbejder i den lokale Surf og Ski butik
SneTh over and out..
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hvor spiller du floorball henne? har selv spillet i Sunds Seahawks og er blevet tilbudt en kontrakt i midtjylland patriots i år. Men takkede nej da jeg hellere ville spille ishockey. Men spiller stadig en gang i mellem hvis der mangles spillere?Daffy^ skrev:Floorball - i sæsonen august-marts/april: træning 2 gange om ugen + kamp
og løb 2-3 gange om ugen udenfor sæsonen...
Vi er lige rykket op i 2. Div og satser på at spille med i toppen om oprykning til 1. Div!
SneTh over and out..
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
styrketræner og løber. Men overvejer at genoptage badminton som jeg har spillet en hel del - også på et lidt højere plan.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Hvordan har I tid til det? :O - Jeg kan ikke presse mange timer om ugen ud af mit skema - kan slet ikke forstå hvordan I kan træne (2-4 timer HVER dag).
Hmm, man undres til stadighed - måske er jeg bare fortravlet? :S
Hmm, man undres til stadighed - måske er jeg bare fortravlet? :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg dyrker absolut ikke noget der minder om sport. Begrundelsen: Jeg gider simpelthen ikke.
Nå ja og så ryger jeg, drikker og spiser usundt. Dette burde give et resultat af overvægtighed, men snydt igen.
PS. Golf er et spil, ikke en sport.
Nå ja og så ryger jeg, drikker og spiser usundt. Dette burde give et resultat af overvægtighed, men snydt igen.
PS. Golf er et spil, ikke en sport.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fredericia Ravens FC - Vi er bl.a. i pulje med Herning FC og Sunds Seahawks 2 - så det kan da være at vi mødes engang til efteråretSneTh skrev:Hvor spiller du floorball henne? har selv spillet i Sunds Seahawks og er blevet tilbudt en kontrakt i midtjylland patriots i år. Men takkede nej da jeg hellere ville spille ishockey. Men spiller stadig en gang i mellem hvis der mangles spillere?
Daffy
Ja ja. Det ville ikke være dårligt. hehe. Hvad er din aldersgruppe for jeg er jo ikke rigtigt alderspræsidentent med en alder af 17 år.Daffy^ skrev:Fredericia Ravens FC - Vi er bl.a. i pulje med Herning FC og Sunds Seahawks 2 - så det kan da være at vi mødes engang til efteråretSneTh skrev:Hvor spiller du floorball henne? har selv spillet i Sunds Seahawks og er blevet tilbudt en kontrakt i midtjylland patriots i år. Men takkede nej da jeg hellere ville spille ishockey. Men spiller stadig en gang i mellem hvis der mangles spillere?
SneTh over and out..