Hvilken sport...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Dyking.. hvis det er en sport!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg træner desværre kun bodega musklen... Ville gerne begynde at styrketræne, men jeg har ikke råd/ikke tid/ikke overskud til det.

Er det ikke sådan de sædvanlige undskyldninger lyder?
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

PsyClone skrev:Jeg træner desværre kun bodega musklen... Ville gerne begynde at styrketræne, men jeg har ikke råd/ikke tid/ikke overskud til det.

Er det ikke sådan de sædvanlige undskyldninger lyder?
ikke råd/ikke tid/ikke overskud

Ikke overskud hører under ikke råd/ikke tid/ og de hører allesammen under gider ikke, men jo - det er de mest alm undskyldninger :D
Delight
Geografisk sted: Somewhere in musicland

Indlæg af Delight »

Jeg spiller håndbold, går i motionscenter og så spiller jeg af og til golf, men spiller ikke ligeså meget golf, som jeg har lyst til.. :(

Jeg har før i tiden spillet fodbold og tennis. :)

Håndbold regner jeg med, hvis alt går vel, at jeg skal spille 3. division her til næste sæson, da jeg har skiftet klub. :)
"I play for the good of music, the good of mankind!"
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Wakeboarding, og så motionscenter 4 timer om ugen ca.
EMR

Indlæg af EMR »

Styrketræning HVER DAG i 2-4 timer og det bliver også til en del golf. Ellers ikke rigtig andet, da jeg droppede fodbold til fordel for byture..
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Jeg spiller ishockey stort set hver eneste dag. Jeg har før spillet fodbold og badminton på topplan men der kunne ikke blive tid til det hele.
Om sommeren står jeg på wakeboard, vandski, windsurf og kiteboard.
Om vinteren bliver det til ski og snowboard.
Det skal lige siges at jeg arbejder i den lokale Surf og Ski butik :D
SneTh over and out..
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Floorball - i sæsonen august-marts/april: træning 2 gange om ugen + kamp

og løb 2-3 gange om ugen udenfor sæsonen...

Vi er lige rykket op i 2. Div og satser på at spille med i toppen om oprykning til 1. Div! :)
Daffy
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Styrketræning 2 timer 3 gange om ugen. Dertil lidt løb og hvad der nu ellers måtte komme.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Styrketræning ca. 3 - 4 gange om ugen og så bokser jeg 3 gange om ugen. Og ikke noget fesent motionsboksning... nææ kamp boksning hele vejen!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Daffy^ skrev:Floorball - i sæsonen august-marts/april: træning 2 gange om ugen + kamp

og løb 2-3 gange om ugen udenfor sæsonen...

Vi er lige rykket op i 2. Div og satser på at spille med i toppen om oprykning til 1. Div! :)
Hvor spiller du floorball henne? har selv spillet i Sunds Seahawks og er blevet tilbudt en kontrakt i midtjylland patriots i år. Men takkede nej da jeg hellere ville spille ishockey. Men spiller stadig en gang i mellem hvis der mangles spillere?
SneTh over and out..
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

styrketræner og løber. Men overvejer at genoptage badminton som jeg har spillet en hel del - også på et lidt højere plan.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hvordan har I tid til det? :O - Jeg kan ikke presse mange timer om ugen ud af mit skema - kan slet ikke forstå hvordan I kan træne (2-4 timer HVER dag).

Hmm, man undres til stadighed - måske er jeg bare fortravlet? :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Min hver dag hænger lige præcis sammen. 6 timer er ikke meget træning på en uge. Men det passer også kun lige sammen. Mandag spiser jeg typisk først aftensmad kl. 22 og så er jeg i seng kl. 24.00 og oppe igen kl. 6 :(
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

nåå ja wakeboard og vandski! men det er kun en par gange i måneden!
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Ace skrev:
chreddy1 skrev:jeg foretrækker nu svømning.. :)
Ja men dyrker du en sport ?
ja.. jeg svømmer nogle gange..
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Træner i motionscenter (næsten) alle hverdage fra 6.30-8.00 og så spiller jeg Squash med et par kammerater engang i mellem når jeg kan finde tid...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg dyrker absolut ikke noget der minder om sport. Begrundelsen: Jeg gider simpelthen ikke.
Nå ja og så ryger jeg, drikker og spiser usundt. Dette burde give et resultat af overvægtighed, men snydt igen.

PS. Golf er et spil, ikke en sport.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

SneTh skrev:Hvor spiller du floorball henne? har selv spillet i Sunds Seahawks og er blevet tilbudt en kontrakt i midtjylland patriots i år. Men takkede nej da jeg hellere ville spille ishockey. Men spiller stadig en gang i mellem hvis der mangles spillere?
Fredericia Ravens FC - Vi er bl.a. i pulje med Herning FC og Sunds Seahawks 2 - så det kan da være at vi mødes engang til efteråret :)
Daffy
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Daffy^ skrev:
SneTh skrev:Hvor spiller du floorball henne? har selv spillet i Sunds Seahawks og er blevet tilbudt en kontrakt i midtjylland patriots i år. Men takkede nej da jeg hellere ville spille ishockey. Men spiller stadig en gang i mellem hvis der mangles spillere?
Fredericia Ravens FC - Vi er bl.a. i pulje med Herning FC og Sunds Seahawks 2 - så det kan da være at vi mødes engang til efteråret :)
Ja ja. Det ville ikke være dårligt. hehe. Hvad er din aldersgruppe for jeg er jo ikke rigtigt alderspræsidentent med en alder af 17 år.
SneTh over and out..
Besvar