Syntes at logoerne ser ud som om de er "klistret på" på den dér, så tror den er hjemmelavet ? Eller ?Mikkel skrev: Hmm, jeg kan ikke helt se hvad den skulle gives for - eller er det fake?
Togbøde... :s
Redaktør: Moderators
Haha ej mit indlæg var måske også lidt groft skrevet, men jeg har oceaner af gange -når jeg tager taget hjem fra en fest eller noget- talt mig fra bøder, fået bøder, gemt mig på toilettet og opfundet et navn..Men nu er jeg jo ved at være lidt ældre, så syntes heller ikke det er så sjovt mere, end det var før 
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Nu når vi snakker om bøder. Er lige kommet hjem fra Ro's Torv, hvor min kammerat som kørte bilen, påstod man ikke skulle stille P-skive. Selvom jeg insisterede på han skulle, gad han ikke til at finde den frem fra handskerummet. Det resulterede i at da vi kom ud der lå et fint Girokort i forruden, med en påskrift "Ingen P-skive" Inde i selve plastikket lå sq også en splinter ny P-skive lige til at knalde i ruden. Se det kalder jeg service!! Kan godt være han var en sur stodder, men han gav ham en P-skive så det ikke skulle ske igen. 
Hvem var den sure stodder? P-vagten? Han gjorde bare sit arbejde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lille historie:
Da zulu rocks først blev afholdt i parken var jeg derinde og høre det. Koncerten sluttede vidstnok lidt over 00:00 og jeg tog et S-tog hjem kl. 00:30.
Men da jeg kommer til S-togs stationen er det kun muligt at købe biletter med mønter (og dem har man ikke nogen af så sent!!).
Jeg vælger at vente på toget og stige på uden billet da jeg regner med at konduktøren (hvis der nu skulle være en så sent) ville forstå!
Om så ikke at der en konduktør på toget som beder om min billet, jeg forklarer hende situationen og får svaret: "nå..." og hun går mere eller mindre igang med at skrive en bøde / gebyr (whatever i kalder det).
Det hele ender dog med at jeg får lov til at købe en billet i toget.
I bund og grund mener jeg ikke der skal stilles et så stort spørgsmålstegn ved min forklaring så sent om natten. Det havde været noget helt andet hvis det havde været om dagen, hvor jeg havde haft mulighed for at veksle!
Men nogle konduktører er fandme også nogle klaphatte - Den prize skal de sq have!!
Da zulu rocks først blev afholdt i parken var jeg derinde og høre det. Koncerten sluttede vidstnok lidt over 00:00 og jeg tog et S-tog hjem kl. 00:30.
Men da jeg kommer til S-togs stationen er det kun muligt at købe biletter med mønter (og dem har man ikke nogen af så sent!!).
Jeg vælger at vente på toget og stige på uden billet da jeg regner med at konduktøren (hvis der nu skulle være en så sent) ville forstå!
Om så ikke at der en konduktør på toget som beder om min billet, jeg forklarer hende situationen og får svaret: "nå..." og hun går mere eller mindre igang med at skrive en bøde / gebyr (whatever i kalder det).
Det hele ender dog med at jeg får lov til at købe en billet i toget.
I bund og grund mener jeg ikke der skal stilles et så stort spørgsmålstegn ved min forklaring så sent om natten. Det havde været noget helt andet hvis det havde været om dagen, hvor jeg havde haft mulighed for at veksle!
Men nogle konduktører er fandme også nogle klaphatte - Den prize skal de sq have!!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Nu er revisorerne jo også mennesker, og de kan som regel godt se for skel på sandhed og bullshit.
Så de kan sagtens lade folk slippe for en afgift, men jeg vil alligevel give det råd at tage kontakt til lokoføreren om problemet inden du hopper ind i toget.
Selvfølgelig skal der stilles spørgsmålstegn ved din forklaring så sent på aftenen. Tror du folk kører mindre på røven fordi klokken er 24. Det vil altid være passagerens ansvar at købe gyldig rejsehjemmel. Uanset tidspunktet.
Så de kan sagtens lade folk slippe for en afgift, men jeg vil alligevel give det råd at tage kontakt til lokoføreren om problemet inden du hopper ind i toget.
Selvfølgelig skal der stilles spørgsmålstegn ved din forklaring så sent på aftenen. Tror du folk kører mindre på røven fordi klokken er 24. Det vil altid være passagerens ansvar at købe gyldig rejsehjemmel. Uanset tidspunktet.
Jeg kan godt følge dig. De er nogle klaphatte, når de udfører deres arbejde og ikke gider høre på, at folk kom ind med bussen tredive sekunder før toget, og ikke lige havde tid til at købe en billet. Tag en bus tidligere eller tag et tog senere.Men nogle konduktører er fandme også nogle klaphatte - Den prize skal de sq have!!
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
... eller køb en billet på forhånd. Selvom du køber en der kan bruges eksempelvis 26/7-2007 så kan du benytte den indtil kl. 4 om natten. Der skifter DSBs døgn nemlig (måske det er derfor de sommetider er en smule forsinket
) - og er man i tvivl uanset hvad det drejer sig om så er nummeret 70131415 altid en mulighed.
- og amh, den p-vagt var så flink at give Jer en p-skive ved siden af. Så "large" havde jeg sku ikke været i den situation. Jeg havde antaget at I ikke havde en p-skive og var for dovne til at skrive jeres p-tidspunkt på et stykke papir og ligge det i forruden. Det havde kun været en bøde der havde ligget i det plastikomslag, hvis jeg havde udstedet den.
- og amh, den p-vagt var så flink at give Jer en p-skive ved siden af. Så "large" havde jeg sku ikke været i den situation. Jeg havde antaget at I ikke havde en p-skive og var for dovne til at skrive jeres p-tidspunkt på et stykke papir og ligge det i forruden. Det havde kun været en bøde der havde ligget i det plastikomslag, hvis jeg havde udstedet den.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Jeg hader DSB og alt det firma foretager sig, men man skal ikke gå efter manden i toget.
Har du ikke haft mulighed for at købe billet eller automaten var i stykker osv. Så gør som 3dotz siger, snak til lokoføren eller til en af de trunter som løber rundt.
Jeg har en gang stået i den situation hvor automaten ikke ville tage mit kort. Og jeg havde ikke mulighed for at veksle, fordi jeg stod i sulsted (tror jeg det hed) og der var nada by liv.
Jeg råbte til loko gutten om han havde en løsning, og han sagde jeg bare skulle hoppe ind, så gav han en tur til århus hvor jeg så kunne hæve.
Har du ikke haft mulighed for at købe billet eller automaten var i stykker osv. Så gør som 3dotz siger, snak til lokoføren eller til en af de trunter som løber rundt.
Jeg har en gang stået i den situation hvor automaten ikke ville tage mit kort. Og jeg havde ikke mulighed for at veksle, fordi jeg stod i sulsted (tror jeg det hed) og der var nada by liv.
Jeg råbte til loko gutten om han havde en løsning, og han sagde jeg bare skulle hoppe ind, så gav han en tur til århus hvor jeg så kunne hæve.