Justin i parken

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Sig-Mund

Justin i parken

Indlæg af Sig-Mund »

:5af5

Så stod den på Justin i parken igår, utrolig fed koncert, hvor han virkelig fik vist at han kan synge, og få ca 50.000 tøser til at råbe og skrige, bare det at han står stille. Nu nævner jeg lige i flæng hvem jeg har oplevet live, Micheal Jackson, Macy Gray, Alanis Morisette, Whitney Houston, REM, RUN DMC og sidst men på ingen måde mindst, The Roots. Sidstnævnte så jeg det år The Rolling Stones Magasine, havde kåret dem til verdens bedste liveband. Ingen af dem har kunne præstere det samme som Justin fik gjort igår, utrolig flot liveshow, med en massere grønne, røde og blå lasere der pludselig gik amok. Og når han slutter af med Sexy Back, kan det næsten ikke være bedre.

Oplevelsen blev på ingen måde mindre af det store udvalg af tøser der var derinde, som konstant traskede forbi en. Og en Timbaland, som pludselig træder ind på scenen, og giver den med lidt "Give It To Me" og supporter Justin på lidt forskellige numre.

Lyden er desværre bare et problem i parken, jeg sad nederst på fona tribunen, og lyden blev påvirket en del af, at jeg sad under en anden tribunen, og det var ligesom om at hæmmede lyden en del. Men til trods for det leverede Justin et liveshow, jeg sjældent har set
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Så fik jeg skrevet en lille anmeldese
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Læste anmeldelsen fra Ekstra bladet der gav den 4/6 stjerner.
Tror ham journalisten et eller sted bare var røvmisundelig over det ikke var ham, der kørte med klatten som Justin. Han ville hellere se George Michael, no offence men så hælder du mere til "løse-håndled" stilen. GM har da helt sikkert leveret en gevaldig række store hits igennem tiderne, men den scene er IMO overtaget af en ny generation, hvor Justin må siges at være ret ubestridt på poptoppen.

Btw. Sig-Mund, var Esmée på scenen? :D Troede først hun sku være opvarmer, men fandt ud af Natascha Beddingfield havde taget den plads og was teh crap :lol:
Gad sgu godt ha' været der!
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

VioLogic skrev:Btw. Sig-Mund, var Esmée på scenen?
Ja, det vil jeg egentligt også gerne vide. Og hvordan klarede hun sig?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

VioLogic.. hvis du har set nogle af de andre anmeldelser fra EB, finder du ud af at dem der anmelder koncerter, cd'er osv. altid har et eller andet negativt at sige.. det kan simpelthen ikk blive for godt for dem..
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeps hun optrådte før Natasha, og hun gjorde det egentlig ok, set i lyset af at hun ikke er så gammel.

Også er hun jo os ualmindelig køn :)
kipip

Indlæg af kipip »

Jeg var også inde og se koncerten! Fantastisk! intet mindre end fantastisk..
Det faktum at man stod i kø ca. halvanden time for at komme ind i parken er kun et lille sandkorn i Sahara i forhold til hvor fatastisk det var!

Af frygt for at gentage mig selv, ville jeg bare lige nævne hvor fantastisk det var!!

:thumbright: FANTASTISK :thumbleft:
dude, you fugly :D
Brugeravatar
VioLogic

Indlæg af VioLogic »

Sig-Mund skrev: Også er hun jo os ualmindelig køn :)
No shit einstein ;) Hun er meeega sweet!
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

HVOR ER MIN CHREDDY TRÅD?

Ville til at skrive review! :S
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Cokeline skrev:HVOR ER MIN CHREDDY TRÅD?

Ville til at skrive review! :S
den er nok blevet slettet, da folk tog det som lort.. og det er oss lort.. (ikk noget personligt, syns bare selv at det er lort at oprette tråde om personer og skrive et eller andet (nu ved jeg dog ikk hva du ville skrive)).. :P ;) :)
Brugeravatar
VioLogic

Indlæg af VioLogic »

chreddy1 skrev:VioLogic.. hvis du har set nogle af de andre anmeldelser fra EB, finder du ud af at dem der anmelder koncerter, cd'er osv. altid har et eller andet negativt at sige.. det kan simpelthen ikk blive for godt for dem..
Læser normalt ikke EB så det er der sikkert noget om ;) Der gik total jantelov i artiklen, lidt en skam at begynde at tude over at han mente alverdens kunstnere før ham har gjort det MINDST! ligesågodt og i GM tilfælde bedre... tør øjnene. Flot show, god musik, småproblemer med lyden.. too bad. Nuff said
Besvar