Så stod den på Justin i parken igår, utrolig fed koncert, hvor han virkelig fik vist at han kan synge, og få ca 50.000 tøser til at råbe og skrige, bare det at han står stille. Nu nævner jeg lige i flæng hvem jeg har oplevet live, Micheal Jackson, Macy Gray, Alanis Morisette, Whitney Houston, REM, RUN DMC og sidst men på ingen måde mindst, The Roots. Sidstnævnte så jeg det år The Rolling Stones Magasine, havde kåret dem til verdens bedste liveband. Ingen af dem har kunne præstere det samme som Justin fik gjort igår, utrolig flot liveshow, med en massere grønne, røde og blå lasere der pludselig gik amok. Og når han slutter af med Sexy Back, kan det næsten ikke være bedre.
Oplevelsen blev på ingen måde mindre af det store udvalg af tøser der var derinde, som konstant traskede forbi en. Og en Timbaland, som pludselig træder ind på scenen, og giver den med lidt "Give It To Me" og supporter Justin på lidt forskellige numre.
Lyden er desværre bare et problem i parken, jeg sad nederst på fona tribunen, og lyden blev påvirket en del af, at jeg sad under en anden tribunen, og det var ligesom om at hæmmede lyden en del. Men til trods for det leverede Justin et liveshow, jeg sjældent har set