Til poker elskere

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Til poker elskere

Indlæg af Lanz3 »

Gus "The Great Dane" Hansen vinder største pulje

http://youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Smejs

Indlæg af Smejs »

daaaaaaaaamn!

Jeg gad godt prøve at vinde 1,8 millioner i een hånd. og så over pokerens mest succesfulde mand og karismatiske mand!
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Smejs skrev:daaaaaaaaamn!

Jeg gad godt prøve at vinde 1,8 millioner i een hånd. og så over pokerens mest succesfulde mand og karismatiske mand!
Fandme også en dårlig situation...Virkelig bad beat, syndt, men såen er poker jo ;)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

synes det er lidt synd for Daniel.
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

ja, det er tough luck. Hørte i et interview med den yngste spiller til at blive WPT mester (har glemt navnet) hvor han indrømmede han var en dårlig taber, men at han simpelthen ikke kunne blive andet end vildt irriteret og gal når han gjorde alt rigtigt. Foldede rigtigt, bettede rigtigt og så sad der en modspiller med håret fyldt med 4-kløvere og vippede ham fra bordet med nogen usandsynligt heldige flops. Det er fandme også nitten! :mad:
Har også siddet med 3 esser på hånden og så får min modspiller quad 10'ere, på riveren... fuck det var træls! :mad:
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

vildere
Besvar