Gus "The Great Dane" Hansen vinder største pulje
http://youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM
Til poker elskere
Redaktør: Moderators
Til poker elskere
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Fandme også en dårlig situation...Virkelig bad beat, syndt, men såen er poker joSmejs skrev:daaaaaaaaamn!
Jeg gad godt prøve at vinde 1,8 millioner i een hånd. og så over pokerens mest succesfulde mand og karismatiske mand!
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
ja, det er tough luck. Hørte i et interview med den yngste spiller til at blive WPT mester (har glemt navnet) hvor han indrømmede han var en dårlig taber, men at han simpelthen ikke kunne blive andet end vildt irriteret og gal når han gjorde alt rigtigt. Foldede rigtigt, bettede rigtigt og så sad der en modspiller med håret fyldt med 4-kløvere og vippede ham fra bordet med nogen usandsynligt heldige flops. Det er fandme også nitten! 
Har også siddet med 3 esser på hånden og så får min modspiller quad 10'ere, på riveren... fuck det var træls!
Har også siddet med 3 esser på hånden og så får min modspiller quad 10'ere, på riveren... fuck det var træls!
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...