Req: Vågner i natten
Redaktør: Moderators
Req: Vågner i natten
Søger nogle remix af den gamle danske sang! Gerne i tekst men bare uptempo og lidt bas. (:
skriv!
skriv!
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hej, mit navn er Dr. Dobbeltmoral. Jeg kan godt lide selv at downloade en helt masse copyright-beskyttet materiale, men folk skal ikke dele noget jeg kender nogen der har været med til at lave. Derudover lugter jeg fælt af prut. FNIS!DJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?

Hvis du vender dine smileyer omvendt er du bøsse!
mt^2 skrev:Hej, mit navn er Dr. Dobbeltmoral. Jeg kan godt lide selv at downloade en helt masse copyright-beskyttet materiale, men folk skal ikke dele noget jeg kender nogen der har været med til at lave. Derudover lugter jeg fælt af prut. FNIS!DJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Rolig nu, han siger jo at han ikke engang er meget for at give mig den, før han har snakket med personen som har lavet nummeret. Syntes ikke det lyder som fildeling? Eller er jeg helt galt på den?Disc0ne skrev:........ tror du alt det andet fildeling der bliver lavet er er "iorden" .... tænk dig omDJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Læs lidt hvad han skriver før i bomber ham.
Han siger da han smider den op når han kommer hjem?Maunus skrev:mt^2 skrev:Hej, mit navn er Dr. Dobbeltmoral. Jeg kan godt lide selv at downloade en helt masse copyright-beskyttet materiale, men folk skal ikke dele noget jeg kender nogen der har været med til at lave. Derudover lugter jeg fælt af prut. FNIS!DJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Rolig nu, han siger jo at han ikke engang er meget for at give mig den, før han har snakket med personen som har lavet nummeret. Syntes ikke det lyder som fildeling? Eller er jeg helt galt på den?Disc0ne skrev:........ tror du alt det andet fildeling der bliver lavet er er "iorden" .... tænk dig omDJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Læs lidt hvad han skriver før i bomber ham.
Arh nu nåede jeg ikke at rette min post!! xD sorry!
Dette er hvad jeg ville skrive!!!
Dette er hvad jeg ville skrive!!!
mt^2 skrev:Hej, mit navn er Dr. Dobbeltmoral. Jeg kan godt lide selv at downloade en helt masse copyright-beskyttet materiale, men folk skal ikke dele noget jeg kender nogen der har været med til at lave. Derudover lugter jeg fælt af prut. FNIS!DJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Jeg har snakket med ham og han ville snakke med personen som havde lavet nummeret først om det var okay at sende det videre, inden han gav mig det.. Synes ikke selv det lyder som om han er fildeler.. Men det kunne i vel ikke vide..Disc0ne skrev:........ tror du alt det andet fildeling der bliver lavet er er "iorden" .... tænk dig omDJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Siger ikke at fildeling er forkert som sådan, men siger at jeg syntes ikke man bør bryde folks tillid hvis den person der har lavet nummeret har været så flink og give dig nummeret så syntes jeg ikke man bør bryde den persons tillid...
Derfor valgte jeg at spørge Lykke selv om jeg måtte sende den til ham..
Men det kan da godt være det er mig der er forkert på den..
Derfor valgte jeg at spørge Lykke selv om jeg måtte sende den til ham..
Men det kan da godt være det er mig der er forkert på den..
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Mht. Diskofil - Vågner i natten, så fik jeg den engang i Pladeshoppen i Silkeborg, mod at aflevere 159,- kr. som sikkerhed.
Jeg har aldrig indløst mit pant, så jeg synes måske lidt, at det er iorden at sende den sang til Maunus...
Men måske er det mig der er forkert på den
Jeg har aldrig indløst mit pant, så jeg synes måske lidt, at det er iorden at sende den sang til Maunus...
Men måske er det mig der er forkert på den
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .