Req: Vågner i natten

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Req: Vågner i natten

Indlæg af Maunus »

Søger nogle remix af den gamle danske sang! Gerne i tekst men bare uptempo og lidt bas. (:

skriv!
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

Eller Lykke - Vågner i Natten

Smide den lige op når jeg kommer hjem..
/The Djzz
DJZyBeR
Kontakt:

Indlæg af DJZyBeR »

Nu er det sådan at jeg kender Lykke personligt, og vil da gerne vide hvor du har fået fat i denne, da den aldrig er udgivet, og kun er sendt til meget få personer?
Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

Det har thomas ham der var med til at lave nummert...
/The Djzz
DJZyBeR
Kontakt:

Indlæg af DJZyBeR »

okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Brugeravatar
mt^2

Indlæg af mt^2 »

DJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
Hej, mit navn er Dr. Dobbeltmoral. Jeg kan godt lide selv at downloade en helt masse copyright-beskyttet materiale, men folk skal ikke dele noget jeg kender nogen der har været med til at lave. Derudover lugter jeg fælt af prut. FNIS! :roll:
Billede
Hvis du vender dine smileyer omvendt er du bøsse!
Disc0ne

Indlæg af Disc0ne »

DJZyBeR skrev:okay... og det var helt iorden med ham at du bare sendte den videre?
........ tror du alt det andet fildeling der bliver lavet er er "iorden" .... tænk dig om 8O
explodedk

Indlæg af explodedk »

god griner efter arbejde da
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

mt^2 skrev:
Hej, mit navn er Dr. Dobbeltmoral. Jeg kan godt lide selv at downloade en helt masse copyright-beskyttet materiale, men folk skal ikke dele noget jeg kender nogen der har været med til at lave. Derudover lugter jeg fælt af prut. FNIS! :roll:

Disc0ne skrev:
........ tror du alt det andet fildeling der bliver lavet er er "iorden" .... tænk dig om 8O
Rolig nu, han siger jo at han ikke engang er meget for at give mig den, før han har snakket med personen som har lavet nummeret. Syntes ikke det lyder som fildeling? Eller er jeg helt galt på den?

Læs lidt hvad han skriver før i bomber ham.
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Maunus skrev:
mt^2 skrev:

Disc0ne skrev:
Rolig nu, han siger jo at han ikke engang er meget for at give mig den, før han har snakket med personen som har lavet nummeret. Syntes ikke det lyder som fildeling? Eller er jeg helt galt på den?

Læs lidt hvad han skriver før i bomber ham.
Han siger da han smider den op når han kommer hjem? ;)
Disc0ne

Indlæg af Disc0ne »

syntes du ikke det her lyder som fildeling ? så definere lige hvad fildeling er :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Arh nu nåede jeg ikke at rette min post!! xD sorry!

Dette er hvad jeg ville skrive!!!
mt^2 skrev:

Disc0ne skrev:
Jeg har snakket med ham og han ville snakke med personen som havde lavet nummeret først om det var okay at sende det videre, inden han gav mig det.. Synes ikke selv det lyder som om han er fildeler.. Men det kunne i vel ikke vide..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Og det er DJZyBeR som jeg mener jeg har snakket med..
DJZyBeR
Kontakt:

Indlæg af DJZyBeR »

Siger ikke at fildeling er forkert som sådan, men siger at jeg syntes ikke man bør bryde folks tillid hvis den person der har lavet nummeret har været så flink og give dig nummeret så syntes jeg ikke man bør bryde den persons tillid...
Derfor valgte jeg at spørge Lykke selv om jeg måtte sende den til ham..

Men det kan da godt være det er mig der er forkert på den..
DJZyBeR
Kontakt:

Indlæg af DJZyBeR »

Især når vi snakker om et nummer der aldrig er udgivet, og kun er tilgængeligt for de få personer der har fået det af Lykke eller Thomas selv
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Grineren.. Det er fandme lang tid siden den blev lavet.. Må være i 2003. Kan huske hun optrådte med den i Nykøbing vist. hehe Var der noget om hun prøvede at skifte pladeselskab men blev det til noget? Har hun lavet noget efter??
DJZyBeR
Kontakt:

Indlæg af DJZyBeR »

Troede stadig hun arbejdede med dig Thomas :)
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Det må være en anden Thomas... :o
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Mht. Diskofil - Vågner i natten, så fik jeg den engang i Pladeshoppen i Silkeborg, mod at aflevere 159,- kr. som sikkerhed.
Jeg har aldrig indløst mit pant, så jeg synes måske lidt, at det er iorden at sende den sang til Maunus...

Men måske er det mig der er forkert på den ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar