En kæp i hjulet på dansk stolthed...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

niller

Indlæg af niller »

Er det et argument for ikke at søge den rene sportsudøvelse? For så er det VIRKELIGT tyndt.
Nu ved jeg ikke hvilken del/argument du refererer til, når du citerer hele indlægget, men hvis du læser den sidste del af mit afsnit taler jeg jo også for en ren sport og fairplay. Min argumentation går bare på, at det er utopisk at forvente en ren sport, hvis der ikke er tilstrækkelig kontrol med de enkelte udøvere. Der har helt sikkert været rene ryttere i de perioder, hvor dopingproblemerne har været på sit højeste, men hvor langt fremme i klassementet de har været kan jeg godt komme i tvivl om, men det kan nok hverken du eller jeg svare på. For mig at se falder de største ryttere på stribe og det er efterhånden mit indtryk, at det i høj grad har været konkurrencevilkårene i cykelsporten i lang tid.

Derfor synes jeg også stadig man kan være stolt over Bjarnes præstation, selvom det klart er dybt amoralsk at bruge præstationsfremmende midler.

Hvis du vil følge fair/foul-play-argumentet til dørs kan du jo ligeså godt opgive at se fodbold og det meste andet sport. 9 ud af 10 spillere vil da altid forsøge at påvirke dommerens kendelser til egen fordel, om det så er den korrekte kendelse eller ej.

Men misforstå mig ikke, jeg foretrækker da også klart en ren og fair sport. Jeg tror ikke vi er uenige på det punkt. Det er bare nødvendigt at have en skrap kontrol med det. Hvis du lader det være op til den enkelte cykelrytters/fodboldspillers/sportudøvers moral eller mangel på samme vil der altid være et problem for mange vil gå langt for at vinde.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

niller skrev:
Er det et argument for ikke at søge den rene sportsudøvelse? For så er det VIRKELIGT tyndt.
Hvis du vil følge fair/foul-play-argumentet til dørs kan du jo ligeså godt opgive at se fodbold og det meste andet sport. 9 ud af 10 spillere vil da altid forsøge at påvirke dommerens kendelser til egen fordel, om det så er den korrekte kendelse eller ej.
Der er det jo heldigt, at du som individ, kan danne din egen holdning til den givne situation, og derefter handle ud fra den. Jeg vil stadig mene, at sporten ikke er noget uden tilskuere, hvorfor det derfor er op til OS! at gøre en forskel... Sportsudøverne gør hvad VI befaler i sidste ende :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

At Bjarne var dopet var vel cirka en ligeså stor overraskelse som at opdage at gammel mælk rent faktisk smager pisse ringe. Man har altid vidst det men når man endelig prøver det så er det pisse nederen - men nok om Bjarne.

Jeg blev ærligtalt fustreret i går da til min store overraskelse kunne læse at endnu et cykelhold har smidt kortene på bordet.

Det havde jeg fanme ikke regnet med fra deres side af...

Se pressemeddelelse
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Den ligger også på BTs hjemmeside...

Jeg tror faktisk det er første gang jeg har smilet lidt efter at have set dem
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Alt for morsomt. Hvis man ser youtube klippet fra 1. pressemøde står der 30/6-07

Mon ikke det er lagt for tidligt op.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

http://www.youtube.com/watch?v=mTmoIsStEG8

Fandt lige det her "remix" :D Faktisk meget sjovt
BØH
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Jeg husker jo udemærket et interview med Bjarne på TV2 for flere år siden, hvor han blev spurgt direkte om han havde taget EPO.
Hertil svarede han "..jeg er aldrig blevet testet positiv!"

Et genialt svar, og et gevaldigt selvmål.
Mon ikke de fleste inderst inde godt vidste at den var gal - osse med Bjarne?
Det er lidt ligesom små børn og julemanden; De ved på et tidspunkt godt at det er onkel Kurt, men den dag illusionen brister.... :(

Jeg kan egentligt ikke se det store problem i at han pumpede sig i armen.
De gjorde det jo alle sammen. Og når de alle var dopede, kan man jo ligesom sige, at kampen var lige - og Bjarne VAR jo sej - meget sejere end alle de andre tilsammen.
Man bliver jo ikke supermand af EPO - det er bare en booster. Hvis ikke du er i topform i forvejen, så hjælper det jo ikke en skid... ikke på topplan anyway.

Jeg får lyst til at citere Khalid fra ´Adams æbler´:
La´nu den gamle mand skid den fred...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

...when in rome..
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Jeg kan ikke se hvorfor det bliver okay af at alle andre gør det?? Det er omtrent den ringeste undskyldning der findes..

Bjarne Riis er en ussel kujon der kun indrømmer det fordi han kunne mærke lokummet brænde under ham, ikke fordi han gerne ville fortælle verdenen om det..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

enig i dit sidste postulat zukot!
Besvar