Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hej, vi står nogle kammerater som er træt af altid at tage på diskotek for at hygge sig og kigge efter piger.
Vi har mere lyst til at trampe engang imellem til en ordentlig techno fest, eller hvad man ville kalde det.
Jeg ville bare høre hvor det sker i århus området?
Kender kun selv til firma sport og moesgaard, men det jo ikke lige frem hver weekend
Det er lidt surt, for der er sku mange tramper i århus... f.eks. når der bliver holdt noget ude i moesgaard, dukker der bare mange mennesker op....
Bliver vel nok lavet om i fremtiden men i må gerne lige skrive når i ved noget og det foregår i århus og ikke kbh..
Århus er så død pga. deres diskoteker som ikke vil tage tramp ind, med untagelse af MF broen så er landets største fuskere, så jeg ved ihvertfald at Futureclub har droppet Århus udelukkende pga MF broens lorte atitude.
Prøv evt. at holde øje med Electro Beat for tramp og relaterede arrangementer
Om ikke andet så har jeg set at der bliver arrangeret busture fra Randers til en del arrangementer derinde.