Tramp fester nær århus

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Tramp fester nær århus

Indlæg af HurriJ- »

Hej, vi står nogle kammerater som er træt af altid at tage på diskotek for at hygge sig og kigge efter piger.
Vi har mere lyst til at trampe engang imellem til en ordentlig techno fest, eller hvad man ville kalde det.

Jeg ville bare høre hvor det sker i århus området?
Kender kun selv til firma sport og moesgaard, men det jo ikke lige frem hver weekend ;)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Tag forbi Kbh d.9/6 til Club Above kan garantere at der kommer smæk over drengen den dag!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Århus er landets mest døde område når det kommer til "tramp".

Du skal ud og køre for at komme til tramp, men der skulle gerne snart ske nogle nye ting i århus, mere om det senere :)
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Godt jeg er ved at flytte fra Århus til København tramp tramp :D
He who dies with honor is a dead man!
HurriJ-

Indlæg af HurriJ- »

Det er lidt surt, for der er sku mange tramper i århus... f.eks. når der bliver holdt noget ude i moesgaard, dukker der bare mange mennesker op....
Bliver vel nok lavet om i fremtiden :) men i må gerne lige skrive når i ved noget og det foregår i århus og ikke kbh..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Århus er så død pga. deres diskoteker som ikke vil tage tramp ind, med untagelse af MF broen så er landets største fuskere, så jeg ved ihvertfald at Futureclub har droppet Århus udelukkende pga MF broens lorte atitude.
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Der er evt. Future Club først i Galten ca 20 km udenfor Århus... d. 12 maj....

Ellers prøv at tag en tur til Rønde ca 30 km nord for Århus, på Diskotek Daisy ved de skulle være meget uptempo i deres koncept..
HurriJ-

Indlæg af HurriJ- »

Daisy syntes jeg ikke så meget om... men ja skal til galten det helt sikkert :) troede ikke det allerede var den 12 maj :)
Brugeravatar
mt^2

Indlæg af mt^2 »

Prøv evt. at holde øje med Electro Beat for tramp og relaterede arrangementer :)
Om ikke andet så har jeg set at der bliver arrangeret busture fra Randers til en del arrangementer derinde.
Billede
Hvis du vender dine smileyer omvendt er du bøsse!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Og de busser fra randers blir kun stoppet af politiet hver 2. gang så det er et godt bud hehe
Besvar