Personligt bruger jeg musik req'en moderat, og skriver mig på listen af folk, der lytter og køber hvis det er noget værd. Det er en stor force på CA at se en masse nyt musik netop fordi der er en masse dj's der benytter CA, så vi almindelige dødelige har "indblik" i hvad der sker på næste uges charts. I mange tilfælde henter jeg en sang og tænker den er sgu fed og sidder og ta'r mig til hovedet når den kommer på Absolute Now Hot & Spicy Vol. 98 når den har ligget herinde i 2-3 mdr... men jeg kan desværre også godt følge at der de seneste 4mdr er kommet en væsentlig stigning af brugere der udelukkende bruger CA til at hente mainstream (uden at sige jeg aldrig selv benytter mig af muligheden)
Men udenfor music req området sidder der stadig den seriøse del af CA der bruger den til div. reviews, off-topics osv. Så i mine øjne er den udvikling, som Morten Kolding måske ser, er i music req delen, men det er CA; folk bruger den forskelligt efter hvor deres interesser ligger. De sidste par måneder er antallet af brugere rettet mod req'en blevet mere aktivt end den plejer, derfor synes jeg det er ærgeligt med de mange nye brugere "der fatter nada" eftersom jeg skal opstille mit eget filter over junk(i mine ører), mainstream og til det som interessere mig.
Hvis mit brug af CA hovedsageligt bestod af backstage, offtopic og hardware posts ville det ikke røre mig en hat med de nye medlemmer eftersom de holder sig til music... det er lidt ligesom puberteten man starter for oven i musik req'en og bevæger sig ned og ender i backstage (=hardcore members). Dermed ikke sagt man er barnlig eller noget for at checke req'en, men det er bare for at holde sig opdateret om ungdommen