Levnedsbeskrivelse

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Levnedsbeskrivelse

Indlæg af CrazyBrain »

Hey hey..

Min kæreste står og skal til at søge ind på jurastudiet.. For at gøre det skal hun skrive en levnedsbeskrivelse/motiveret ansøgning.. Hun kunne godt tænke sig lidt inspiration til sådan en sag (Specielt indledningen).. Så var det jo jeg tænkte at der da måtte være nogen her der har skrevet sådan en, der måske kunne overtales til at uploade den eller sende den til mig, på crazybrain_ AT ofir.dk .. Skulle hilse at sige, at hun vil blive meget glad for hjælp.. :D
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg skal se om jeg kan finde min, skrev en for lidt over et halvt år siden.
Jeg skriver lige herinde hvis jeg kan finde den. Tror squ den blev i en formatering af min bærbar.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Mail: Hvis du finder den vil jeg også gerne se den :) Er selv ved at skrive en til fysioterapeut studiet.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Du må ikke loke....for du er dum... og har en plys hat
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Men send mig en pb med mail info og jeg hamre en pdf afsted til jer :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Så har I begge fået en mail.

Er dog kommet i tvivl om det var den udgave jeg sendte afsted, tror måske jeg har foretaget nogle rettelser i den siden. Så evt. stavefejl osv må I lige se bort fra.
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Lokefar skrev:Mail: Hvis du finder den vil jeg også gerne se den :) Er selv ved at skrive en til fysioterapeut studiet.
Hvor søger du ind henne Loke?
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Hvorfor skal man skrive sådan en til fys-studiet? Er det hvis man søger ind på kvote 2 eller hvad er det for noget?
Viologic, til din info kan jeg fortælle at Lokefar søger ind på Sundheds CVU Nordjylland (i Aalborg ;) )
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Bare husk at ansøgningen skal være interessant, da man kan forvente at i år at der er rigtigt mange der prøver at søge ind via kvote 2, er det ikke sidste frist i år eller er det først til næste år?

Men derfor så overvej også hvordan ansøgningen ser ud rent grafisk, plus sørg for at der er et godt sprogligt flow i ansøgningen, for det bliver en hård kamp i år..
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Næste år så bliver antallet af kvote 2 pladser halveret samt der kun kan samles point fra ét sabbat år - hvilket skal være året før man søger ind.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Jeg søger, som Sunshine skriver, ind på CVU Nordjylland og jeg søger på kvote 2.

Nu hvor I nævner det med at motivationsansøgningen (Levnedsbeskrivelsen) skal være ekstra god i år tænkte jeg om en af jeg hoveder måske havde lidt tid i weekenden til lige at kigge min igennem?

Har i forvejen en der tidligere har siddet i et Kvote2 udtagelses udvalg til at kigge den igennem, men ekstra øjne skader ikke :)

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Lokefar jeg vil med glæde kigge den igennem.

Kan også hjælpe dig med det grafiske, satte dog ikke min egen specielt op, men tror legoklods har ret i at der skal skydes med guldkorn i år.
LeFreak
Geografisk sted: Rundt om hjørnet

Indlæg af LeFreak »

Lokefar jeg vil også gerne hjælpe dig hvis du har brug for det. Læser selv til fysioterapeut på 2. semester så måske kan jeg være behjælpelig. Du ka jo smide en mail forbi med din levnedsbeskrivelse. Er lige ved at kigge efter min egen som på mystisk vis har gemt sig i alle mine papirer som jeg jo ellers har så godt styr på!
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Jeg mailer lige jer begge allerede nu her, hvis I skulle finde tid til det allerede idag at kigge på det ville det være coolt, den bliver nemlig formentlig printet ud imorgen af min far (vores printere herhjemme har self. valgt at strejke)

Men på forhånd tak.

Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Sunshine skrev:Hvorfor skal man skrive sådan en til fys-studiet? Er det hvis man søger ind på kvote 2 eller hvad er det for noget?
Viologic, til din info kan jeg fortælle at Lokefar søger ind på Sundheds CVU Nordjylland (i Aalborg ;) )
Ok, er selv i esbjerg, så hvis det var tilfældet så...:D
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
LeFreak
Geografisk sted: Rundt om hjørnet

Indlæg af LeFreak »

Hey VioLogic, hvilket sem?
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hvorfor læser I ikke bare noget naturvidenskabeligt - matematik eller datalogi.. Der er alle optagne, det er MEGET bedre ;)

Min kæreste er også ude i det rod med ansøgning, og nu vil jeg ikke gøre hende ked af det, men hun kommer jo ikke ind. Flere søger ind i år, hvilket gør gennemsnitskarakteren højere end normalt. Mangler man noget, kommer man ikke ind -eos.

Anywho.. Held og lykke!

Er glad for at jeg valgte matematik/økonomi med alle optagne, selvom jeg havde snittet til næsten alle studier :P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

FrZ skrev: selvom jeg havde snittet til næsten alle studier :P
Hvorfor søgte du så ikke ind som jordmoder?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

lol
hvor er stallone når man har brug for ham ;)
Billede
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

DJ Mail har du egentlig ikke hørt om redigering af post? 3 efter hinanden er da vist ikke nødvendigt?
Besvar