Min kæreste står og skal til at søge ind på jurastudiet.. For at gøre det skal hun skrive en levnedsbeskrivelse/motiveret ansøgning.. Hun kunne godt tænke sig lidt inspiration til sådan en sag (Specielt indledningen).. Så var det jo jeg tænkte at der da måtte være nogen her der har skrevet sådan en, der måske kunne overtales til at uploade den eller sende den til mig, på crazybrain_ AT ofir.dk .. Skulle hilse at sige, at hun vil blive meget glad for hjælp..
Levnedsbeskrivelse
Redaktør: Moderators
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Levnedsbeskrivelse
Hey hey..
Min kæreste står og skal til at søge ind på jurastudiet.. For at gøre det skal hun skrive en levnedsbeskrivelse/motiveret ansøgning.. Hun kunne godt tænke sig lidt inspiration til sådan en sag (Specielt indledningen).. Så var det jo jeg tænkte at der da måtte være nogen her der har skrevet sådan en, der måske kunne overtales til at uploade den eller sende den til mig, på crazybrain_ AT ofir.dk .. Skulle hilse at sige, at hun vil blive meget glad for hjælp..

Bare husk at ansøgningen skal være interessant, da man kan forvente at i år at der er rigtigt mange der prøver at søge ind via kvote 2, er det ikke sidste frist i år eller er det først til næste år?
Men derfor så overvej også hvordan ansøgningen ser ud rent grafisk, plus sørg for at der er et godt sprogligt flow i ansøgningen, for det bliver en hård kamp i år..
Men derfor så overvej også hvordan ansøgningen ser ud rent grafisk, plus sørg for at der er et godt sprogligt flow i ansøgningen, for det bliver en hård kamp i år..
Jeg søger, som Sunshine skriver, ind på CVU Nordjylland og jeg søger på kvote 2.
Nu hvor I nævner det med at motivationsansøgningen (Levnedsbeskrivelsen) skal være ekstra god i år tænkte jeg om en af jeg hoveder måske havde lidt tid i weekenden til lige at kigge min igennem?
Har i forvejen en der tidligere har siddet i et Kvote2 udtagelses udvalg til at kigge den igennem, men ekstra øjne skader ikke
Nu hvor I nævner det med at motivationsansøgningen (Levnedsbeskrivelsen) skal være ekstra god i år tænkte jeg om en af jeg hoveder måske havde lidt tid i weekenden til lige at kigge min igennem?
Har i forvejen en der tidligere har siddet i et Kvote2 udtagelses udvalg til at kigge den igennem, men ekstra øjne skader ikke
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Lokefar jeg vil også gerne hjælpe dig hvis du har brug for det. Læser selv til fysioterapeut på 2. semester så måske kan jeg være behjælpelig. Du ka jo smide en mail forbi med din levnedsbeskrivelse. Er lige ved at kigge efter min egen som på mystisk vis har gemt sig i alle mine papirer som jeg jo ellers har så godt styr på!
Jeg mailer lige jer begge allerede nu her, hvis I skulle finde tid til det allerede idag at kigge på det ville det være coolt, den bliver nemlig formentlig printet ud imorgen af min far (vores printere herhjemme har self. valgt at strejke)
Men på forhånd tak.
Men på forhånd tak.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
Ok, er selv i esbjerg, så hvis det var tilfældet så...Sunshine skrev:Hvorfor skal man skrive sådan en til fys-studiet? Er det hvis man søger ind på kvote 2 eller hvad er det for noget?
Viologic, til din info kan jeg fortælle at Lokefar søger ind på Sundheds CVU Nordjylland (i Aalborg)
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Hvorfor læser I ikke bare noget naturvidenskabeligt - matematik eller datalogi.. Der er alle optagne, det er MEGET bedre 
Min kæreste er også ude i det rod med ansøgning, og nu vil jeg ikke gøre hende ked af det, men hun kommer jo ikke ind. Flere søger ind i år, hvilket gør gennemsnitskarakteren højere end normalt. Mangler man noget, kommer man ikke ind -eos.
Anywho.. Held og lykke!
Er glad for at jeg valgte matematik/økonomi med alle optagne, selvom jeg havde snittet til næsten alle studier
Min kæreste er også ude i det rod med ansøgning, og nu vil jeg ikke gøre hende ked af det, men hun kommer jo ikke ind. Flere søger ind i år, hvilket gør gennemsnitskarakteren højere end normalt. Mangler man noget, kommer man ikke ind -eos.
Anywho.. Held og lykke!
Er glad for at jeg valgte matematik/økonomi med alle optagne, selvom jeg havde snittet til næsten alle studier
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Hvorfor søgte du så ikke ind som jordmoder?FrZ skrev: selvom jeg havde snittet til næsten alle studier
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu