Icon Constructor
Redaktør: Moderators
Icon Constructor
Jeg leder efter et program som kan lave billeder om til ikoner.. jeg fandt Icon Constructor 3. Men det er kun en trial, så der kommer en træls "TRIAL" som fylder det nederste af ikonet, jo ikke fedt fordi den fylder næsten det hele...
Kunne være rart hvis nogen kunne smide mig et link eller uploade den uden trial eller finde et nyt program?
Kunne være rart hvis nogen kunne smide mig et link eller uploade den uden trial eller finde et nyt program?
/Juul
www.projectw.org prøv der.. ka desværre ikke søge da jeg blev bannet af en fucked up grund, som jeg ikke engang selv kender til..
http://www.sendspace.com/file/d5b3mu password: !k0n
Der ligger Microangelo.Toolset.v6.10.retail-**** der skulle være et af de bedste programmer i den genre.
Der ligger Microangelo.Toolset.v6.10.retail-**** der skulle være et af de bedste programmer i den genre.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg tror vist at man kan få ny ip ved at slukke for modem natten over, men er ikke sikker(bare noget jeg har hørt fra diverse kilder). Måske er der andre herinde der ved noget om det..EsMr skrev:www.projectw.org prøv der.. ka desværre ikke søge da jeg blev bannet af en fucked up grund, som jeg ikke engang selv kender til..
Marwan 9700
altid fuuucked
altid fuuucked
Øh det er kun hvis du har en dynamisk ip ihvertfald.
Ingen årsag 
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Num skrev:Jeg tror vist at man kan få ny ip ved at slukke for modem natten over, men er ikke sikker(bare noget jeg har hørt fra diverse kilder). Måske er der andre herinde der ved noget om det..EsMr skrev:www.projectw.org prøv der.. ka desværre ikke søge da jeg blev bannet af en fucked up grund, som jeg ikke engang selv kender til..
Fl0t...chreddy1 skrev:jeg har dynamisk ip, men kender ik noget til det/har aldrig hørt om det..
Typisk har man kun 2 dynamiske ip'er at skifte imellem(dog kan det godt være flere hvilket et MAXIMALT belastende).
Og det er korrekt at man tit kan være "uheldig" at den skifter hvis man slukker natten over.
Løsningen var nok at få en fast ip istedet, så var man sikker på at andre ikke var skyld i at man blev banned.

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson