Icon Constructor

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
TJ

Icon Constructor

Indlæg af TJ »

Jeg leder efter et program som kan lave billeder om til ikoner.. jeg fandt Icon Constructor 3. Men det er kun en trial, så der kommer en træls "TRIAL" som fylder det nederste af ikonet, jo ikke fedt fordi den fylder næsten det hele...

Kunne være rart hvis nogen kunne smide mig et link eller uploade den uden trial eller finde et nyt program?
/Juul
EMR

Indlæg af EMR »

www.projectw.org prøv der.. ka desværre ikke søge da jeg blev bannet af en fucked up grund, som jeg ikke engang selv kender til..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

http://www.sendspace.com/file/d5b3mu password: !k0n

Der ligger Microangelo.Toolset.v6.10.retail-**** der skulle være et af de bedste programmer i den genre.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Udmærket værktøj.
Billede
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

EsMr skrev:www.projectw.org prøv der.. ka desværre ikke søge da jeg blev bannet af en fucked up grund, som jeg ikke engang selv kender til..
Jeg tror vist at man kan få ny ip ved at slukke for modem natten over, men er ikke sikker(bare noget jeg har hørt fra diverse kilder). Måske er der andre herinde der ved noget om det.. :D
Marwan 9700

altid fuuucked
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Øh det er kun hvis du har en dynamisk ip ihvertfald.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg har dynamisk ip, men kender ik noget til det/har aldrig hørt om det..
TJ

Indlæg af TJ »

woohoo :D

Tak for programmet, virker ubeklageligt
/Juul
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

For some reason kan jeg ikke udpakke Icon Constructor. Nogen der har samme problem?
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ingen årsag :)
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Num skrev:
EsMr skrev:www.projectw.org prøv der.. ka desværre ikke søge da jeg blev bannet af en fucked up grund, som jeg ikke engang selv kender til..
Jeg tror vist at man kan få ny ip ved at slukke for modem natten over, men er ikke sikker(bare noget jeg har hørt fra diverse kilder). Måske er der andre herinde der ved noget om det.. :D
chreddy1 skrev:jeg har dynamisk ip, men kender ik noget til det/har aldrig hørt om det..
Fl0t...

Typisk har man kun 2 dynamiske ip'er at skifte imellem(dog kan det godt være flere hvilket et MAXIMALT belastende).
Og det er korrekt at man tit kan være "uheldig" at den skifter hvis man slukker natten over.
Løsningen var nok at få en fast ip istedet, så var man sikker på at andre ikke var skyld i at man blev banned.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Besvar