Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Fin ide, så kan det være at vi slipper for en eller anden voldspsychopat som er væk på svampe, og mener han skal slå og sparke til alt og alle. Så godt initiativ
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Ja, godt gået, så sent som i forrige weekend, var mig og en anden ved og blive overfaldet, heldigvis nåede vi og få politiets opmærksomhed som holdte 200 m. derfra, så de kunne komme og ta' sig af dem, det viste sig at de 2 havde været på stoffer, og derfor var helt væk...
jeg synes det er det bedste der er sket i dks natteliv på mange år...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hvor der er vilje er der vej - de vil aldrig forsvinde, men uden tvivl vil de blive formindsket, om ikke andet så ihvertfald i det første halve til hele år.