Narkohunde i det danske natteliv

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Narkohunde i det danske natteliv

Indlæg af Ocean »

Så lige følgende artikel: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 265345.ece

Hvad synes I om tiltaget?

Personligt synes jeg det er et godt tiltag som resten af kæden burde følge op på for det skidt skal udryddes inden det koster flere menneskeliv...
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Godt initiativ, men mon ikke de bare ta'r nogle stoffer inden så?
BØH
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Fin ide, så kan det være at vi slipper for en eller anden voldspsychopat som er væk på svampe, og mener han skal slå og sparke til alt og alle. Så godt initiativ
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Ser også positivt på det initiativ. Synes inden for de sidste år, at det er eskaleret, og kommet helt ude af propertioner. Så thumps up til Skjern.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ja, godt gået, så sent som i forrige weekend, var mig og en anden ved og blive overfaldet, heldigvis nåede vi og få politiets opmærksomhed som holdte 200 m. derfra, så de kunne komme og ta' sig af dem, det viste sig at de 2 havde været på stoffer, og derfor var helt væk...
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Jeg er lige flyttet til Malmö og jeg sku hilse og sige vi har både narkohunde og metaldetektorer i dørene herovre 8O

Det er meget fedt at vide at der er orden i tingene derinde men samtidig gir det oss en følelse af at "Its a jungle out there"
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Jeg drømte kraftedme om det i nat :?

Den lokale blev lukket over flere gange fordi en eller anden hvalp skulle gennemsøge det
Kymze

Indlæg af Kymze »

jeg synes det er det bedste der er sket i dks natteliv på mange år...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Zukot

Indlæg af Zukot »

Man slipper jo ikke af med psykopaterne de finder bare andre steder at hente stofferne og så tage dem..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

zukot der er det da stadig et skridt i den rigtige retning.

Hvis bare hunden kan trænnes til at skambide tåberne med narko - så ville jeg være endnu mere tilfreds
Zukot

Indlæg af Zukot »

Helt sikkert.. Men det lød bare som om at folk regnede med at de tåber ville forsvinde
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvor der er vilje er der vej - de vil aldrig forsvinde, men uden tvivl vil de blive formindsket, om ikke andet så ihvertfald i det første halve til hele år.
Besvar