Britney uden trusser

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hold nu kæft kvinde!!!

Der snakkes fisse her - hvad ved du om det haha
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Kourinsu skrev:Jeg synes, den virker en kende asymmetrisk...
Billede
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sunshine skrev:åh ja hvilken naivitet
Ikke alle kvinder er så kloge som dig, tror faktisk uden problemer, at jeg kunne finde en 16-årig trunte som ville sutte den pik, der forinden havde været oppe i Britney :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

FrZ skrev:Om den så hang nede om knæene, ville jeg gøre det. At kunne sige: "I did it, I banged her - In, Out - In, Out"

Major respect man ville få - tror endda man ville kunne score på det Smile girls are suckers for that shit Very Happy
Ja mon ikke - også selvom hun ikke er 16...
FrZ skrev: Ikke alle kvinder er så kloge som dig, tror faktisk uden problemer, at jeg kunne finde en 16-årig trunte som ville sutte den pik, der forinden havde været oppe i Britney :)
Nå - dér kom den 16 årige ind i billedet :lol:

Er iøvrigt enig med QzL:
Kourinsu skrev: Jeg synes, den virker en kende asymmetrisk...
:laughing6:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Altså personligt så synes jeg man skulle have klippet bollerne, hvis ikke man sprang på hende hvis man fik det tilbud... Man er vil mand.

Man har vil en form for pligt i sådan tilfælde, så et klip i posen hvis man ikke overholder de uskreveneregler...
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hun må da slæbe et slimede spor efter sig - lidt ligesom en skovsnegl med den hængefisse hun render rundt med.

Ydermere skal man bruge phytagoras for at finde hullet
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Deejay_Wonder skrev:hun må da slæbe et slimede spor efter sig - lidt ligesom en skovsnegl med den hængefisse hun render rundt med.

Deny, deny, deny!!!

Lad det nu ligge! Fint du ikke vil knalde hende... er sikker på at folk nok gerne tager din plads i køen uden at klage !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Deejay_Wonder
NÅÅÅÅÅ... det må være derfor der kom en bemærkning om, at den var asymetrisk... :?

Muahahahahaha
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

HAHA - Det her er nice (men hun er sgu en slut!): http://www.megaupload.com/dk/?d=N7EYHMOA ... Paris Hilton kunne ikke betale en regning på 208$ til et opbevaringscenter (!!! - Paris HILTON!), og derfor blev hendes opbevarede ting bortauktioneret. Køberen kiggede materialet igennem, og de her videoer var lidt af det, han fik ud af det.. :P
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Photoshop!
BØH
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

Fairground skrev:Haha sjovt så kæphøje i allesammen er når i sidder herinde.... moooooooon ikke at de fleste af jer ville takke Ja til en tur i høet med hende!

nemli ja gu ville vi så hvis vi samtidig ville få det samme ud af det som deres exkærester har fået et hus på stranden i LA en lille hummer til at stå i garagen og et par ekstra kroner på bankbogen ville i så stadig sige nej?????

jeg ville ikke da. kald mig bare luder men det ville jeg ikke kunne høre for den dejlige lyd fra min hummer.....
mig1

Indlæg af mig1 »

Fairground skrev:
Deejay_Wonder skrev:hun må da slæbe et slimede spor efter sig - lidt ligesom en skovsnegl med den hængefisse hun render rundt med.

Deny, deny, deny!!!

Lad det nu ligge! Fint du ikke vil knalde hende... er sikker på at folk nok gerne tager din plads i køen uden at klage !
Jeg tager gerne din plads......
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

I bang it...
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
mig1

Indlæg af mig1 »

UnitedPublic skrev:I bang it...
hehe ja det ville du men helst efter at jeg havde været der tak.. de siger allesammen ude i byen at uanset hvilken kvindemennesker jeg knalder så ryder jeg bare op efter dig... hehe
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

spørgsmålet er vel bare om at man lige vender hende og tømmer hende inden man går igang.... ligesom med alle andre ludere
mig1

Indlæg af mig1 »

DjMail skrev:spørgsmålet er vel bare om at man lige vender hende og tømmer hende inden man går igang.... ligesom med alle andre ludere
nårh det er det man gør med ludere..... tsk tsk

både britney og paris har vel været sammen med lige så mange som alle andre kvinder forskellen er bare at deres privatliv ikke er privat....
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

mig1 skrev:
UnitedPublic skrev:I bang it...
hehe ja det ville du men helst efter at jeg havde været der tak.. de siger allesammen ude i byen at uanset hvilken kvindemennesker jeg knalder så ryder jeg bare op efter dig... hehe
Kender jeg dig irl? :)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar