Britney uden trusser
Redaktør: Moderators
Kourinsu skrev:Jeg synes, den virker en kende asymmetrisk...

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Ja mon ikke - også selvom hun ikke er 16...FrZ skrev:Om den så hang nede om knæene, ville jeg gøre det. At kunne sige: "I did it, I banged her - In, Out - In, Out"
Major respect man ville få - tror endda man ville kunne score på det Smile girls are suckers for that shit Very Happy
Nå - dér kom den 16 årige ind i billedetFrZ skrev: Ikke alle kvinder er så kloge som dig, tror faktisk uden problemer, at jeg kunne finde en 16-årig trunte som ville sutte den pik, der forinden havde været oppe i Britney
Er iøvrigt enig med QzL:
Kourinsu skrev: Jeg synes, den virker en kende asymmetrisk...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
hun må da slæbe et slimede spor efter sig - lidt ligesom en skovsnegl med den hængefisse hun render rundt med.
Ydermere skal man bruge phytagoras for at finde hullet
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Deny, deny, deny!!!Deejay_Wonder skrev:hun må da slæbe et slimede spor efter sig - lidt ligesom en skovsnegl med den hængefisse hun render rundt med.
Lad det nu ligge! Fint du ikke vil knalde hende... er sikker på at folk nok gerne tager din plads i køen uden at klage !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Deejay_Wonder
Muahahahahaha
NÅÅÅÅÅ... det må være derfor der kom en bemærkning om, at den var asymetrisk...Ydermere skal man bruge phytagoras for at finde hullet
Muahahahahaha
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
HAHA - Det her er nice (men hun er sgu en slut!): http://www.megaupload.com/dk/?d=N7EYHMOA ... Paris Hilton kunne ikke betale en regning på 208$ til et opbevaringscenter (!!! - Paris HILTON!), og derfor blev hendes opbevarede ting bortauktioneret. Køberen kiggede materialet igennem, og de her videoer var lidt af det, han fik ud af det.. 
Fairground skrev:Haha sjovt så kæphøje i allesammen er når i sidder herinde.... moooooooon ikke at de fleste af jer ville takke Ja til en tur i høet med hende!
nemli ja gu ville vi så hvis vi samtidig ville få det samme ud af det som deres exkærester har fået et hus på stranden i LA en lille hummer til at stå i garagen og et par ekstra kroner på bankbogen ville i så stadig sige nej?????
jeg ville ikke da. kald mig bare luder men det ville jeg ikke kunne høre for den dejlige lyd fra min hummer.....
Jeg tager gerne din plads......Fairground skrev:Deny, deny, deny!!!Deejay_Wonder skrev:hun må da slæbe et slimede spor efter sig - lidt ligesom en skovsnegl med den hængefisse hun render rundt med.
Lad det nu ligge! Fint du ikke vil knalde hende... er sikker på at folk nok gerne tager din plads i køen uden at klage !
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
nårh det er det man gør med ludere..... tsk tskDjMail skrev:spørgsmålet er vel bare om at man lige vender hende og tømmer hende inden man går igang.... ligesom med alle andre ludere
både britney og paris har vel været sammen med lige så mange som alle andre kvinder forskellen er bare at deres privatliv ikke er privat....
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Kender jeg dig irl?mig1 skrev:hehe ja det ville du men helst efter at jeg havde været der tak.. de siger allesammen ude i byen at uanset hvilken kvindemennesker jeg knalder så ryder jeg bare op efter dig... heheUnitedPublic skrev:I bang it...

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_