Eragon
Redaktør: 3dotz
Eragon
Jeg kommer netop fra Empire Bio og har set Eragon. Jeg er lamslået. Jeg er rystet. Jeg kan ikke rigtigt skrive mere om den her film, før end jeg har sovet på den. Men gå IKKE ind og se den. Den er ELENDIG.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg havde glædet mig som en sindsyg ellers
Så det er jeg ked af at høre. Havde håbet på at den lave score på IMDB blot var et af popverdenens mange eksempler på alt for ofte uretfærdige og uforståelige domme.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nu har jeg fået sundet mig lidt på den. Men jo, det er en dårlig film. Eller det gør min smag den hvert i fald til. Jeg vil så sige til Eragons fordel, at jeg var heller ikke til LOTR, og Eragon spiller kraftigt videre på LOTR-konceptet med riddere, magi og alt det andet eventyr-pladder.
Jeg tog mig selv i at sidde og sove i går under filmen. Det har jeg aldrig før oplevet i en biograf, og så træt var jeg heller ikke. Min kæreste brød sig nu heller ikke om filmen, så det var ikke kun mig der var helt afsporet.
En enkelt CA-stjerne kan det blive til. Det må være for dragen (inden den begyndte at snakke) og så at nogle af effekterne er ok (men er set før). Vent til den kommer på nice-price om nogle år. Makværk!

Jeg tog mig selv i at sidde og sove i går under filmen. Det har jeg aldrig før oplevet i en biograf, og så træt var jeg heller ikke. Min kæreste brød sig nu heller ikke om filmen, så det var ikke kun mig der var helt afsporet.
En enkelt CA-stjerne kan det blive til. Det må være for dragen (inden den begyndte at snakke) og så at nogle af effekterne er ok (men er set før). Vent til den kommer på nice-price om nogle år. Makværk!
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Bogen er ok, og det er nok lidt unfair at kalde den et plagiat - det er jo bare en genre. Det er snarere en blanding af Star Wars og LOTR og lidt andet. Dog bliver det bare så tydeligt i filmen, fordi de har kappet de ting som var "dens egen".Hoopstar skrev:tja hvad kan man sige.. de har tænkt sig at lave 3 film i serien... så lidt LOTR plagiat er der vel..
Så ja, også stor skuffelse herfra. Jævnt middelmådig film, helt sikkert.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
nco skrev:magi og alt det andet eventyr-pladder.
Den sætning sårede mig dybt og inderligt. Jeg er SW og LOTR addict og så kalder du hele min verden for pladder...
Har også været inde og se den...
For mig virker det som en ren monnymaker...
Man kan gætte helevejen igennem filmen hvad der vil ske. Som om de har prøvet at lave lidt harry potter for børne og lotr til de ældre, og det synes jeg er gået helt i vasken for dem.
Da den så enlig stopper, så føler jeg at jeg kun har set 70 % af en film, den har bare ikke givet mig nok. måske hvis de sidste 30 % havet været med så kunne den få lidt bedre

For mig virker det som en ren monnymaker...
Man kan gætte helevejen igennem filmen hvad der vil ske. Som om de har prøvet at lave lidt harry potter for børne og lotr til de ældre, og det synes jeg er gået helt i vasken for dem.
Da den så enlig stopper, så føler jeg at jeg kun har set 70 % af en film, den har bare ikke givet mig nok. måske hvis de sidste 30 % havet været med så kunne den få lidt bedre
Det er jeg ked af. Men nu har jeg givet de film en chance så mange gange, og hver gang er jeg faldet i søvn til dem. Jeg kan virkelig ikke blive fanget af dem og har aldrig set en komplet LOTR-film.QrazyLeg skrev:Jeg er SW og LOTR addict og så kalder du hele min verden for pladder.
Men jeg giver da gerne genren en chance til. Kender du til nogen gode begynder-film?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Dværgen hedder Warwick Davis. Meget pudsigt du lige nævner den for jeg skulle selv til at foreslå den. I samme poppede ende af filmskalaen er Dragonheart, hvor Sean Connery leverede stemme til dragen og endelig vil jeg da også mene at Harry Potter er glimrende eksempler på gode film. De nyere film er bestemt ikke for børn. Det er historierne for mørke til.
Asiaterne kan også det der med de gode eventyr. Filmene Seven Swords og The Myth er superstærke eventyrfortællinger
Sidstnævnte er i den mere komiske og moderne afdeling
Asiaterne kan også det der med de gode eventyr. Filmene Seven Swords og The Myth er superstærke eventyrfortællinger
Hvis det på et tidspunkt bliver til en bog, så var Hobbitten måske en mulighed for så kan man ligesom forstå Gollum og ringen og alt omkring LOTR... Tror ikke jeg havde synes den var nær så god uden at have læst Hobbitten til en boganmeldelse (sidste jeg lavede nogensinde)
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?