Ungdomshuset (og alt deres lort!)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det er ikke anarkistiske analfabeter, der står bag balladen (tror egentlig ikke sådanne findes ). Dem står bag optøjerne er organiserede forbrydere og de skal straffes som sådanne.
Så der er bander, der simpelthen tager rundt i Europa for at slås og lave ballade på vejne af andre - uden interesse for selve "kampen" om det de slås om? De tager bare rundt for at prøve fængsler rundt omkring i Europa eller hvad?
Det har ikke noget med politik at gøre.
Godt set, mester!

Det er som teenage-piger med menstruation... Diskussionen har ikke nødvendigvis et grundlag eller en direkte årsag. Den SKAL bare tages. For det skal den altså!

De fleste af brugerne i det fordømte hus kommer ikke engang fra Nørrebro. Flertallet på Nørrebro hader dem. Når de ikke smadrer ting som de gør nu, så går de istedet og laver "gratis dekorationer" på husene og lign. i området.

Få nu vandslangerne ud og brug nogle gummikugler.
Når man "går i krig", så skal politiet da også have love at forsvare sig sådan nogenlunde som var det krig?
Senest rettet af dwr 18 dec 2006, 14:07, rettet i alt 1 gang.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Hvad sker der lige for at de udlændinge der er blevet anholdt kan vende tilbage til DK når de vil, de er kraftedeme nogle vatarme der styrer det her land
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Blev de ikke frifundet eller hvorledes? Har ikke haft tid til at følge supermeget med de sidste par dage, spørger lige af uvidenhed. For hvis de gjorde så har de jo ikke på papiret gjort noget ulovligt, men blot deltaget i en _politisk_ (ja jeg sagde politisk) demonstration. Og vi har ytringsfrihed i dette land. Så kan vi ikke nægte dem adgang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

dwr skrev:
Det er ikke anarkistiske analfabeter, der står bag balladen (tror egentlig ikke sådanne findes ). Dem står bag optøjerne er organiserede forbrydere og de skal straffes som sådanne.
Så der er bander, der simpelthen tager rundt i Europa for at slås og lave ballade på vejne af andre - uden interesse for selve "kampen" om det de slås om? De tager bare rundt for at prøve fængsler rundt omkring i Europa eller hvad?
Tror du selv på at de kommer i fængsel? Og ja, det er organiserede EU autonome, der tager rundt.. helt sikkert...
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 253744.ece

Glædelig jul til købehavns borgere... Den regning bliver nok ikke helt lille!
...::// Team AuG \\::...
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Tror du selv på at de kommer i fængsel? Og ja, det er organiserede EU autonome, der tager rundt.. helt sikkert...
Muligvis ikke alle, men nogle af dem gør med sikkerhed for gaden uorden og vold. Hvis ikke denne gang, så en anden gang.
Så er de jo også autonome - ligesom beboerne af Ungdomshuset - ergo har de interesse i situationen.
Iøvrigt er det jo ikke nogen hemmelighed at Ungdomshuset ligefrem har opfodret autonome fra hele Europa til at komme - de kom hverken uopfordret eller uden interesse. Derfor kan Ungdomshuset ikke bare uforstående trække på skuldrene og pege på "de andre".
Det er fandme som i folkeskolen. "Det var Anders der sagde vi skulle gøre det!"
Det er uopdragent, barnligt og uansvarligt.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Borgerne skal betale de unges hærværk

^^ Sur røv! ^^^
Slet mig
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

QrazyLeg skrev:Blev de ikke frifundet eller hvorledes? Har ikke haft tid til at følge supermeget med de sidste par dage, spørger lige af uvidenhed. For hvis de gjorde så har de jo ikke på papiret gjort noget ulovligt, men blot deltaget i en _politisk_ (ja jeg sagde politisk) demonstration. Og vi har ytringsfrihed i dette land. Så kan vi ikke nægte dem adgang.
De har ikke været for en dommer endnu. Udlændinge der anholdes må holdes i op til 3 dage før de skal til en dommer så der er ikke sket mere i den sag endnu. Tror det drejer sig om omkring 80 mennesker, der kommer fra 8 forskellige lande.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ungdomshuset har 13 mio at give af. Idøm dem der er under 18 samfundstjeneste til at rydde det op og send regningen til Ungdomshuset. Så koster det ikke borgerne mere end det allerede har gjort og de unge vil lære hvad det vil sige at have frihed (til at ytre sig) under ansvar. Og hvilket ansvar det blandt andet kræver at være en del af det normale samfund: At man rydder op efter sig...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Som qleg siger, hvis de ikke bliver dømt har de ikke lavet andet end at deltage i en demostration som gik amok.

Vi kan dog anvende en paragraf i Schengen samarbejdet midlertidigt lukke grænserne for folk som ikke har noget decideret at gøre i landet. Herunder gælder f.eks at deltage i en demonstration da det er et opgør med den danske stat og derfor ikke noget som decideret har noget med sympatisøre i andre lande at gøre.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ved godt at jeg har forsvaret huset grundet deres punkscene og gør det stadigvæk grundet dette.. Men volden tager jeg afstand fra, men havde omvendt også forventet det grundet de inviterede deres tyske venner herop, som netop har haft en mange års erfaring i kampe med tyske betjente - Hvilket jeg ikke har sympati for og vil nærmere karakteriserer dem som en folk mennesker som har en forkærlighed for at lege røvere og soldater - hvilket er et ganske sygt syn på livet.

Nå, men når al det er sagt, så synes jeg at Mail´s meget bombastiske holdninger om at rydde hele jagtvejen vel ikke skal tages meget seriøst? Vil da græde over at den ellers glimrende vandpibe bar, bliver taget med i købet - det synes jeg vil være ærgeligt.

Men var tilfældigt ude på nørrebro i et andet ærinde, og ganske som jeg frygtede så var 2´gerne fra blågårds plads da heller ikke sene til at anvende urolighederne til at smide et par sten efter politiet og igen lege røver og soldater. Ved ikke hvad løsningen vil være på dette problem, men når politiet skal rydde huset, kan det da anbefales at de gør det den 1. januar om morgenen eller formiddagen hvor de ligger og sover brandert ud. Der burde det være muligt uden alt for meget ballade.

Men for god ordens skyld burde de stupide kommentarer om gummikugler droppes, jeg mener vi er jo ikke jøder som skyder efter araberne nede i Israel. Og uanset om man hader dem eller ej, så burde man forholde sig til at vi trods alt lever i et land med yteringsfrihed og hvor absurdt den end forkommer, så har de jo ret til at demonstrerer. (men hvis det er et voldeligt formål, så skal de ikke have lov til dette)

Men det vigtigste for mig, er at den musikscene for lov til at overleve. Dog har jeg efter weekends uroligheder (som paratens bemærket ikke var ligeså slemme som dem jeg oplevede i midten af 90'erne derude, men stadigvæk forkastelige), ændret min opfattelse til at scene sagtens kan leve videre et andet sted.

Mail\\ for fanden kan du ikke på et tidspunkt inviterer mig over til dobbelt åå, for at vise mig hvad denne by har at byde på rent kulturelt? Så skal jeg nok kvitterer med en tur herovre? :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

LeG0lAsDK skrev:....Vil da græde over at den ellers glimrende vandpibe bar, bliver taget med i købet - det synes jeg vil være ærgeligt.
Den ryger alligevel den 1. april '07 pga rygeforbudet. Desværre.
Men for god ordens skyld burde de stupide kommentarer om gummikugler droppes, jeg mener vi er jo ikke jøder som skyder efter araberne nede i Israel. Og uanset om man hader dem eller ej, så burde man forholde sig til at vi trods alt lever i et land med yteringsfrihed og hvor absurdt den end forkommer, så har de jo ret til at demonstrerer. (men hvis det er et voldeligt formål, så skal de ikke have lov til dette)
For det første er gummikugler ikke dræbende.
For det andet, så mener jeg ikke man bare skal "pløkke" en hel demonstration ned med gummikugler. Jeg tænkte mest på dem i forbindelse med rydning af huset - taget i betragtning, at de på forhånd har lagret op med brosten og andet guf på taget af JV 69. Iøvrigt så bruger vi jo ikke gummikugler på dem pga. deres ytringsfrihed, men for få dem til at stoppe med at flå sten op af jorden og smadrer halvdelen af Nørrebro i forsøg på at gennemtvinge noget som retsstaten forlængst har afgjort, at de ikke har ret til at gennemtvinge. De har opbrugt deres taletid.

Ytringsfrihed er hvis de stiller sig over på den anden side af gaden og demonstrerer over, at deres huset bliver rømmet.
Det er ikke ytringsfrihed at kaste med brosten.[/quote]
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

jeg fatter ikke der her kan blive v ed at stå på, hvorfor sker der ikke noget efter det der skete i går, og ja det er jo ikke første gang der sker noget. når de kan købe alt den malling og alverdens andet lort de brugte i går, burde de fanme også selv betale den regning der kommer efter skaderne.

Jeg er ikke helt sikker, men vil fadderhuset ikke rive det ned når de overtager?
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Rolig nu. Lad lige politiet og politikkerne få et overblik og kontrol over situationen.
Pointen er jo, at man nok vil lave velovervejede træk, da man ikke ønsker at blive hængt ud for at behandle børnene forkert. Iøvrigt ville det også være skidt at gå ind og forsøge at rydde det i en hast som en form for hævn-aktion for gårsdagens demonstration/gadekrig.
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

ja det var gadekrig og ikke andet. :( men mener bare de skulle have været ude den 14 dec. hvis jeg boede i kbhs komune og fik af vide jeg at jeg skulle være med til at betale det lort, var jeg nok gået amok.
kan man ikke bare give dem et hus udenfor kbh, det vil jeg mene er fair nok, nu når de har "haft deres eget sted" i 24 år...
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jamen - problemet er lidt, at de mener at Faderhuset ikke vil samarbejde, når de ikke vil sælge. Men de vil jo heller ikke selv samarbejde og flytte et andet sted hen som de ville få gratis.
Og ja - det er ikke vildt fedt at skulle betale for de klovner, men sådan er det at bo i Danmark.
Iøvrigt synes jeg det er fint, at de har rykket det på ubestemt tid, da man så kan rykke ind uden de har mulighed for at hente folk ind fra udlandet eller gøre klart til det på anden måde.... Jeg mener - på et tidspunkt bliver folk trætte af at stå "standby" og vente på, at Politiet rykker ind.
PinK^^ShadoW

Indlæg af PinK^^ShadoW »

dwr skrev:Jamen - problemet er lidt, at de mener at Faderhuset ikke vil samarbejde, når de ikke vil sælge. Men de vil jo heller ikke selv samarbejde og flytte et andet sted hen som de ville få gratis.
Og ja - det er ikke vildt fedt at skulle betale for de klovner, men sådan er det at bo i Danmark.
Iøvrigt synes jeg det er fint, at de har rykket det på ubestemt tid, da man så kan rykke ind uden de har mulighed for at hente folk ind fra udlandet eller gøre klart til det på anden måde.... Jeg mener - på et tidspunkt bliver folk trætte af at stå "standby" og vente på, at Politiet rykker ind.

er ikke med der.. mener du nogle folk selv vil til at gøre noget ved det, eller at der bliver lagt stort pres på politiet, så de til sidst for rydet lortet?!?! 8O
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

PinK^^ShadoW skrev:er ikke med der.. mener du nogle folk selv vil til at gøre noget ved det, eller at der bliver lagt stort pres på politiet, så de til sidst for rydet lortet?!?! 8O
Tror han mener at den i ungdomshuset, bliver trætte af og vente, så deres "beredskab" ikke er så stort, også blir de taget lidt på sengen af politiet
<---------------------------->
§1 I'm always right
Zukot

Indlæg af Zukot »

QrazyLeg skrev:Blev de ikke frifundet eller hvorledes? Har ikke haft tid til at følge supermeget med de sidste par dage, spørger lige af uvidenhed. For hvis de gjorde så har de jo ikke på papiret gjort noget ulovligt, men blot deltaget i en _politisk_ (ja jeg sagde politisk) demonstration. Og vi har ytringsfrihed i dette land. Så kan vi ikke nægte dem adgang.
Overhørte det lige i nyhederne på p3, men det lød som om de fik en "betinget" dom, fordi hvis de kom til landet igen og lavede noget i samme stil ville de blive nægtet adgang, og hvis de får den dom så bliver de jo også dømt for deres handlinger, så jeg mener bare at de skulle få et adgangsforbud til at starte med..

Edit: Her taler jeg blot om de udlændninge, samtlige danskere blev frifundet
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

JayJay^^ skrev:
PinK^^ShadoW skrev:er ikke med der.. mener du nogle folk selv vil til at gøre noget ved det, eller at der bliver lagt stort pres på politiet, så de til sidst for rydet lortet?!?! 8O
Tror han mener at den i ungdomshuset, bliver trætte af og vente, så deres "beredskab" ikke er så stort, også blir de taget lidt på sengen af politiet
Præcis
Besvar